Babyklubb...

*Chill*

Forumet er livet
I går var jeg og Jonas oppe med en venninde på babyklubb!! det var såååå koselig da... fem venninder med babyene sine, masse snop, og skravling i timesvis!
Rart å se hvor ulike babyer kan være. En stor, en liten, en mørk, en lys, en våken, en trøtt.... hehehehe... morsomt! [:D] 
Det skal gjentas i påsken, men da skal vi bytte ut bebisene våre med en flaske vin! [:)] 
Idag skal vi trille nedover og møte "de frustrerte fruer" ( som vi kaller oss) på cafè.
 
Er dere flinke å omgås hverandre med babyer jenter?
 
næi,helt elendig[:(]Jeg har ikke tid rett og slett..
All min tid går til lillemann og Synnøve som er på svømmetrening,ridekurs og skitrening...(åj-hun driver med ganske mange aktiviteter ser jeg nå..[8|])
 
Skal prøve å bli flinkere til å være sammen med andre babymødre når det blir lysere og varmere i været[:)]For ikke å snakke om når mannen min tar permisjon..nå må jeg jo styre med alt selv å da rekker ikke tiden til alt jeg har lyst til å gjøre[:)]
 
Kjenner EI jente som har fått babyen sin - som bor her i nærheten
- har vert og besøkt henne en gang og så har vi gått en tur i lag en annen gang.. hun driver fortsatt og kommer seg etter keisersnittet [8|]
 
Her treffes vi tre damer med våre små en gang i blandt. Har ikke vært så mye i det siste, men jeg gleder meg til snøen blir borte for da kan vi gå flere turer. Det er kjempe koselig og treffes å prate om vær og vind.
 
Så koslig da.
Jeg kjenner igjen her jeg bor nå så sånt blir det ikke her [&o]
 
Så koslig da.
Jeg kjenner igjen her jeg bor nå så sånt blir det ikke her

 
Næmmen så dumt da...er det ikke noen barselgruppe el å komme i kontakt med via helsestasjonen en gang? er jo så kjekt å ha noen å utveksle litt erfaringer med!.... men du har jo oss da! [;)] Er veldig heldig jeg da, vi er 8 stk i "gjengen" med babyer!!!
 
næi,helt elendigJeg har ikke tid rett og slett..
All min tid går til lillemann og Synnøve som er på svømmetrening,ridekurs og skitrening...(åj-hun driver med ganske mange aktiviteter ser jeg nå..)

 
Er ikke jenta di på skolen da?? la hus være hus og kos deg mens hun er der da!!?[:)]
 
Kan reise inn til søskenbarne mitt tar 10 min i bil men er tiltak.
Alle de andre jobber på dagen. Hu eina på barseltreffe satt bare å sa ja ja ja ja.
Virka litt tilbakestånde. Todde det var storesøstra og at mora var en annen plass [8D]
 
ORIGINAL: Linka

Her treffes vi tre damer med våre små en gang i blandt. Har ikke vært så mye i det siste, men jeg gleder meg til snøen blir borte for da kan vi gå flere turer. Det er kjempe koselig og treffes å prate om vær og vind.

 
Signerer jeg...Gleder meg til vi kan ut å trille!!![;)]
 
joda,hun er på skolen.Tar buss hver dag 8.05 og er hjemme 13.15 foruten om på tirsdagene.Da har de langdag..
La hus være hus er ikke så lett men,vi er jo å triller noen timer om dagen da[:)]Kjenner ikke så innmari mange her med småttiser og de jeg er på barselgruppe med...vel..det er thai-damer som har store problemer med språket-selv engelsk.Det frister ikke akkurat å være så alvorlig mye med dem[8|]Den ene norske som er der,har nettopp flyttet hit og var så innmari sjenert så henne kom jeg ikke inn på..Skal prøve å lure henne med på trilletur neste barselgruppe[;)]
 
Meen snart er det sommer og sol og da blir all fritid tilbrakt på hytta på fjell!!!!JIPPI
 
Det var jeg med på med mine to eldste. Da møttes vi 6-7 mødre med barn hver eller hver andre uke. Vi var hjemme hos hverandre etter tur. Enkel servering, masse prat. Kjempekos. Merker nå denne gangen at jeg har mer å gjøre hjemme og mindre tid til det. Men kjenner nå to som er hjemme med baby nå, så det blir vel mer tid sammen etterhvert.
 
Back
Topp