Babyklister..

Lille Luringen

Elsker forumet
Jeg har lest så mye om det, så jeg var nødt til å bestille det nå.. Men ska sette inn egg på torsdag, er det for seint å begynne ta det torsdag/fredag, avhengig av når det kommer i posten? Er så spent, er siste to egg vi har på frys som vi ska sette inn så nå må det sette seg fast:Heartred

Hei! Jeg har også bestilt babyklister nå, men blir ikke helt klok på når jeg skal starte, slutte og hvor mye som skal tas. Kan noen komme med sine erfaringer?

Etter planen skal vi starte med sprøyter på forsøk nr 3. med IVF / ICSI ca 10. august og har kort protokoll [emoji4]

Hei! Jeg har også bestilt babyklister nå, men blir ikke helt klok på når jeg skal starte, slutte og hvor mye som skal tas. Kan noen komme med sine erfaringer?

Etter planen skal vi starte med sprøyter på forsøk nr 3. med IVF / ICSI ca 10. august og har kort protokoll [emoji4]
Jeg har kun brukt det ved FER. Tok 10 dråper x3 pr dag fra ca. el frem til uke 12.
Kommer til å gjøre det samme nå.
Skal vel inntas rundt egguttak ved ferskforsøk? Mener det står på nettsiden der man bestiller? :)

Edit:
Her er informasjonen

https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html

Back
Topp