Babyklister- proevd det?

Kanskje snart?

Elsker forumet
Lurer paa, hvor mange her inne har proevd babyklister? "funket" det? Evt hvor mange har proevd det og foeler det bare er tull?

Er litt desperat naa, og vurderer aa proeve "alt"....[8|]

Jeg prøvde babyklister på mitt andre fersk forsøk, og på fryseforsøk, men ble ikke gravid.
Nå er jeg blitt gravid etter 3 ferskforsøk, har ikke brukt babyklister, så for meg hadde det ingen effekt. Men vet om andre damer som har positiv erfaring med det, så det er nok veldig forskjellig.

Jeg har bare hatt et forsøk som ble positivt, og da prøvde jeg både akupunktur i seks uker før uttak/innsett + babyklister. Aner ikke om det hadde noe å si, man må bare sette sine egne grenser for hva som skal prøves. Noen blir stressa av å gjøre masse "ekstra", og da blir det jo mye negativt stress som kan påvirke resultatet, mens andre blir stressa av å føle at man ikka har gjort nok av det "ekstra".......

Du må nesten kjenne etter hva du lever best med, for det er ingen forskning som sier verken det ene eller andre her....

Jeg brukte det på fryseforsøket med gutta. Hvorvidt spirene satt som følge av det eller ikke vet jeg ikke, men det skader jo ikke ta det[:)]

Brukte det til mitt andre forsøk og se i signatur. Om det var det som hjalp eller ikke er ikke godt å si...

Hvilken side kjoper dere det fra da?? Nettspiren?

Back
Topp