Noen som vil dele erfaringer eller spørsmål?
Mine erfaringer:
Hvor får jeg kjøpt babyvotter som er gode? Som ikke faller av så lett, som har god passform og ser etter både tynne og tykke. Har en ulldress fra Joha som har innebygde votter, veldig kjekt, men når jeg bruker dressen fra Lillelam så må jeg ha votter
Mine erfaringer:
- Polarn o pyret sine babysokker er gode! Veldig elastiske og faller ikke av foten
- Nameit har fine luer til de minste hodene
slet med å finne tykkere luer som passer min baby (35cm i hodet nå), men nameit hadde. - Joha holder seg godt vask etter vask, har alltid vært fornøyd med kvaliteten på Joha.
- Lillelam sin "kjøredress"/"sparkedress" sitter godt på de små synes jeg og er lette å få på pga glidelås. Dyre ja, men Babyshop har salg på dem frem til jul
obs, små i str! Ifølge de i butikken
- Nøstebarn sin babybukse i ull/silke er genial. Sitter så godt og er kjempemyk.
- Lindex sine babyklær er de beste synes jeg, av bomullsklær i kjedebutikker. Står kanskje sidestilt med Polarn o Pyret sitt tøy. Men har handlet der i 3 år og klærne varer og varer, selv etter hyppig vask og tørketromling. Passformen er god og! Mindre fornøyd med Newbie sitt tøy, det har tapt seg siden det først kom ut. Kjøpte bla.a en bukse med fot derfra, og den bare faller ned. Og bodyene er stive. Hennes&Mauritz sitt babytøy synes jeg også er bra, etter en runde i tørketrommelen er bodyene derfra også veldig myke.
Hvor får jeg kjøpt babyvotter som er gode? Som ikke faller av så lett, som har god passform og ser etter både tynne og tykke. Har en ulldress fra Joha som har innebygde votter, veldig kjekt, men når jeg bruker dressen fra Lillelam så må jeg ha votter
Rare greier.