Sitter her på gulvet i stua og går igjennom babyklærne etter gutta Og tårene bare renner, hormoner much eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ spennende. Det er noe litt ekstra spennende med den første når man ikke har noe i hus fra før. Tenk når du går i butikken og kjøper din første bittelille body eller sparkebukse <3Hihi, har samme greie med å se på babyklær på nett. Har ingen barn fra før så har ingen klær i hus og da må jeg drømme litt på internett
SÅ spennende. Det er noe litt ekstra spennende med den første når man ikke har noe i hus fra før. Tenk når du går i butikken og kjøper din første bittelille body eller sparkebukse <3
Jeg går allerede og tripper rundt inne på babybutikker... Alt er så søtt og fint, og jeg gleeeder meg til jeg skal handle den første bodyen til babyen min [emoji173]️ Men jeg tørr ikke starte enda, kanskje ikke før i desember. Når startet(starter) dere å handle inn klær og annet utstyr?
Jeg trooor jeg kjøpt mine første plagg da jeg hadde bikket 12 uker sist gang kanskje til og med litt før. Jeg hadde sett at noen andre her inne hadde kjøpt en snipp og snapp pysj på HM som jeg bare MÅTTE ha. For jeg elsker å se disney på julaften. Så da så jeg for meg babyen med snipp og snapp pysj på julaften formiddag da Og så var jeg redd for at den skulle bli borte fra butikken og så husker jeg at vi kjøpte en liten kjole rett etter OUL, for å feire at det ble jente. Jeg ville jo helst skru opp sprinkelseng og alt flere måneder før termin,, så alt sto klart .. men der satte mannen ned foten.. men det kom likevel opp relativt tidlig tror jegJaa, det blir SÅ stas! Hvis dette går bra så blir det første barnebarnet på både mannen og min sin side, og første oldebarnet for mine besteforeldre Så det blir nok stas for flere også! Men vi tør ikke planlegge noen kjøp før kanskje desember/januar tidligst. Når begynner/begynte dere?
Jeg trooor jeg kjøpt mine første plagg da jeg hadde bikket 12 uker sist gang kanskje til og med litt før. Jeg hadde sett at noen andre her inne hadde kjøpt en snipp og snapp pysj på HM som jeg bare MÅTTE ha. For jeg elsker å se disney på julaften. Så da så jeg for meg babyen med snipp og snapp pysj på julaften formiddag da Og så var jeg redd for at den skulle bli borte fra butikken og så husker jeg at vi kjøpte en liten kjole rett etter OUL, for å feire at det ble jente. Jeg ville jo helst skru opp sprinkelseng og alt flere måneder før termin,, så alt sto klart .. men der satte mannen ned foten.. men det kom likevel opp relativt tidlig tror jeg
Jeg går allerede og tripper rundt inne på babybutikker... Alt er så søtt og fint, og jeg gleeeder meg til jeg skal handle den første bodyen til babyen min [emoji173]️ Men jeg tørr ikke starte enda, kanskje ikke før i desember. Når startet(starter) dere å handle inn klær og annet utstyr?