Babyklær

Har ikke handlet noen plagg enda. Har ei jente fra før og masse klær på loftet etter henne, så håper å få vite kjønn på ultralyd. :)

Jeg kommer til å kjøpe litt inn i str 50. Kommer til å ha en blanding mellom ull og bomull. Har brukt mye ull på mine, men han elste begynte å reagere på ull etter noen måneder, så måtte bytte over til ull/bomull.

Jeg har bare kjøpt to bodyer enn så lenge, har også litt etter storebror (stesønn) men han var sommerbaby og mesteparten av bodyene er kortarmede og jeg det blir litt for kjølig med kortarmede bodyer i september. Men er forberedt på å få en god del, dette er første det barnebarnet til mine foreldre og min mamma er veldig ivrig etter å få kjøpe saker og ting til skatten i magen. Har også en overivrig svigersøster som jeg er sikker kommer til å komme med en god del (på tross at hun har 6 tantebarn fra før av så syntes hun det er veldig stort med barnet som er på vei). Vet også at venninnene mine planlegger babyshower, så jeg vil heller vente til etter den for å se hvor mye vi får :)

ImageUploadedByBV Forum1460892251.847730.jpg Vi venter vårt første barn, handlet første "runde" i helga! Jeg var i Roma i helga, og det var så fantastisk masse fint!! Utrolig glad vi ombestemte oss og ville vite kjønnet allikevel:) Det var mest sommerplagg, så handlet litt i størrelse 9-12 mnd. Spesielt kjoler.. Et par fine bomullsbody. Kjøpte litt av hvert i størrelser fra 0-12 mnd. Så håper jeg det passer i rett årstid:)

Gøy å ha litt klær som ikke resten av kommunen har... De hadde alle stiler og farger, ikke baaaare rosa:)

Nå har jeg vell 5-6 sett med klær i str 56.. God blanding av bambus, ull og bomull. Det meste er bodyer og strømpebukse/joggebukse, men og ein fin kjole feks til selskap o.l. Mangler å kjøpe inn nattklær, og sokker! Kommer nok til p kjøpe mer klær og, iom at det fortsatt er 3 mnd til termin:p Det er så gildt, og så mye fint!

I dag fant jeg mye fint på Lindex! Der hadde de gode, myke bodyer, der du kunne variere kneppingen nederst, som gjor at bodyen var i str 50 og 56-veldig greit:))

Har kjøpt to bodyer i bomull i str 56. Har arvet myyyyye. Men vil gjerne kjøpe litt nytt også siden det er første barnet. Kommer til å kjøpe ull eller ull/silke for det neste vi skal ha

Jeg hadde i utgangspunktet bare kjøpt 4-5 bodyer i str 50. Men var heldig og arve klær av en niese som fikk en gutt nå i April. Endte plutselig opp med 21 bodyer, og masse masse annet. Så tror nokk vår lillegutt skal ha nokk klær i starten.

Back
Topp