Babyklær!

har følgende ting, pysjamas, bukser, kjoler, sparkebukser, gensere, luer, bodier, etc etc, i følgende kasse (ja du leste riktig, kasser!) 50-56, 62-68, og over pluss en med uteklær! mamma gikk litt berserk på brukteklær på facebook gruppene, MYE fint å få for en 50 lapp (samlet), en kasse med leker, og en med div utstyr, tilleg til litt større ting som feks leketeppe, vippestol, etc

Skal si dere er godt forberedt!! Skjønner jeg må ut og shoppe for å holde tridt :)
 
Det er supermoro å gå på babyklærshopping. Jeg har handlet masse på salg. Strømpebukser, bodyer, pysjer,bukser, gensere, ullbodyer, ullpysj, "bamsedress" (som er litt tykk og varmende som ytterplagg), luer, votter, ullsko og diverse. Jeg har stort sett kjøpt fra 56 og oppover. Jeg var selv 54 lang og kjedelig å ha plagg som han bare kan bruke 2 uker eller no. Jeg veit jo ikke str på han ennå. Har bare noen få plagg i 50. Så er de store tingene i boks
 
Leter og leter etter billige ullklær jeg. "Alle" sier jo det bare er tull å ha mange bomullsbodyer, fordi man bare bruker ull uansett på vinterbarn..
 
Leter og leter etter billige ullklær jeg. "Alle" sier jo det bare er tull å ha mange bomullsbodyer, fordi man bare bruker ull uansett på vinterbarn..
Det har jeg også hørt. Men har ganske mange vanlige bodyer nå. Så vi får se ;)
 
Leter og leter etter billige ullklær jeg. "Alle" sier jo det bare er tull å ha mange bomullsbodyer, fordi man bare bruker ull uansett på vinterbarn..

Babyshop hadde 40% på ull forårets Joha da jeg var innom forrige lørdag!
 
Å kjære vene. Skal si noen er tidligere ute enn andre hehe. Har ikke kjøpt ett eneste plagg jeg. Stresser ikke med det da jeg heeeelt sikkert får masse som sist. Kjøpte bare noen plagg forrige gang så jeg hadde til jeg fikk sett hva jeg fikk i gaver. Så kjøpte jeg det jeg manglet etter det. :)
 
Å kjære vene. Skal si noen er tidligere ute enn andre hehe. Har ikke kjøpt ett eneste plagg jeg. Stresser ikke med det da jeg heeeelt sikkert får masse som sist. Kjøpte bare noen plagg forrige gang så jeg hadde til jeg fikk sett hva jeg fikk i gaver. Så kjøpte jeg det jeg manglet etter det. :)

Men du har kanskje noe etter forrige? Om jeg ikke handler litt må ungen gå naken når den kommer :) hvor mange skift tror du det er greit å ha i starten? hvis den fullere mye må det vel skiftes flere ganger i døgnet, og det kan sikkert være greit å ha klær til den første uka?
 
Men du har kanskje noe etter forrige? Om jeg ikke handler litt må ungen gå naken når den kommer :) hvor mange skift tror du det er greit å ha i starten? hvis den fullere mye må det vel skiftes flere ganger i døgnet, og det kan sikkert være greit å ha klær til den første uka?

Jeg fikk jente forrige gang. Og denne gangen vet jeg ikke hva det er så jeg vet faktisk ikke om jeg har noe hehe.

Jeg tror jeg hadde 3-4 skift eller noe sånt jeg. Fikk masse besøk da vi kom hjem fra sykehuset så da fikk vi en del klær. Fikk i 56 og det var jo altfor stort så jeg byttet noe og så kjøpte jeg det jeg manglet samtidig. Skal handle inn litt i 50 neste mnd bare så jeg har noen skift denne gangen også. De fleste kjøper 56/62 og hvis denne ungen blir som forrige er ikke det passe på noen mnd hehe
 
Er så koselig å kjøpe babyklær, så har vel kjøpt litt mer enn vi kanskje trenger. Men har kjøpt nesten alt i 56. Det var rådet fra min mor.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp