Babyklær.... :)

£ille£en

Forelsket i forumet
Har så lyst til å finne fram klær fra de to andre barna og gå igjennom det! Rydde litt! Kaste, gi bort og selge litt gutte klær! Noen som har sett på babyklær fra søsken? Er det tidlig? Er jo halvveis nå... :p

Sett i gang! 

Det har vi gjort allerede. Ikke mye vi har fra storesøster, men det er noe. Og så er det noe fra jeg var liten, + at vi har kjøpt en del babytøy ved hvert forsøk, o.l.

Så her er det sortert i forholdt til kjønn, og i størrelser. Klart til å vaskes, og puttes i kommoden når den kommer i hus etter hvert emoticon

Blir nok og begynne med det fra neste uke, når man har vært på ordinær UL. Sender på deg melding når vi har vært der.

starta med innkjøp av babyklær her ja :)

blir nok mye nytt, da forrige kom på vintern, og nå kjem jo babyen tidlig i aug... men æ ska skje over det ja.. men no veit æ heller ikkje kjønne enno da,,,, så må veint ei uke.. =)

Jepp,kjøpte to lyseblårutete shortser etter ordinær ul på fredag :) Skal brukes på fotografering av dem neste sommer, kjøpte en i 80 og en i 92. Men satser litt på at gullet kan bruke den minste i løpet av våren, 80 er fremdeles for stort for ham og dette var en shorts,skal jo være kort :)

Har tatt frem esken med 50 og 56 klær også, så koslig å se igjennom. Og har kjøpt par bukser og bodyer i 68. Gullet var 68 i juni,juli og august, og denne blir jo sansynligvis 68 i desember-februar, så 68 klær trenger jeg å kjøpe :)

så lenge du vet kjønnet er det jo bare å kjøre på... jeg gikk rett hjem fra UL og dro fram pappeskene etter storebror.. 
Var masse brunt og grønt som fint kan kombineres med rosa der, så det ble jo en ganske stor haug fra 50-74 :)

Er vår første her så har ingenting å sortere. Men hvis noen har noe de ikke trenger til en liten gutt, så bare send en pm :) Har ikke kjøpt noe inntil videre, har vært uten arbeid. Eneste vi har er en brukt barnevogn som svigermor fant på brukttorg :)

jeg har allt gjort d. christian har så himmla mye. sjønner ikke at vi har fått brukt allt :P hadde egentlig ganske mye som kunne brukest på nytt. var såååå gøy å se de bitte små klærna igjen. hihi en pysj i str 50 awwww. 

Jeg har vært i full gang med sortering i storebrors klær idag :D
Ville vente til etter ordinær UL, for å være HELT sikker på at det var ei jente der inne ;) Så nå har jeg lagt masse klær nedi vognbagen og skal oppbevare det på rommet hennes ;) Synes det er ålreit å ordne ting og tang nå, orker ikke så mye når jeg blir større ;P Husker det fra sist ;) Da kjøpte jeg bl.a stellebord når jeg var 15 uker på vei ;);) hihi.
Også er det jo veldig moro å ordne også!

Back
Topp