Babyklær..

Margrethe82

Gift med forumet
Kjøpe dokk nå i str 50? Vart litt usikker idag når æ sto å kikka på kleia,for tænk om ungen e længer enn 50cm? Åsså..Kjøpe dokk bodya m kort eller lang arm,eller begge delan, i små str?[8|]

har kjøpt bodyer med både kort og lang arm. har ikke kjøpt så veldig my i str 50, har kjøpt litt i 56 og større. Det er jo sommer så er jo begrenset hvor mye klær babyen kan ha på. Åsså regner jeg med at vi får en del klær også...

Jeg har en del i 50 og 50/56. Det har passet til jentene mine som var 4300gram og 53 og 54cm lange [:D] 

Klærne juger litt på str når de sier at de skal passe et barn som er akkurat 50cm.....

Jonas var 49cm lang og str 50 var VELDIG stort til han! [:)]

Jeg kjøpte også en del 50 til Linnea. Hun var 49 cm lang og 3670 gram. Og 56 svømte hun omtrent i den første tiden..

Syns det er koselig at de har klær som passer jeg da, og at ikke alt blir for stort.. [:)]

Har kjøpt litt i begge str[:)] dei fleste bodyene er med lang arm,men ett par med kort for dei varmeste dagene-hvis dei kjem[;)]

Føler meg litt heldig for kusina mi har en gutt på snart 7 måneder så jeg arver en del klær av henne, har ikke behøvd å kjøpe noen klær selv enda.
Fikk også en del til jul fra spente tanter.

Har kjøpt body med og uten armer i liten str., men ikke så mye i str. 50. Tror ikke ungen får store problemer med å komme oppi dem selv om han/hun skulle bli 52 cm lang. Kjedelig dersom alle klærne er for store.

Mamma sa her om dagen at hun hadde noe poser med klær liggende som hun hadde handlet, lurer fælt på hva som er oppi di![:)]  Så tørs ikke kjøpe noe mere jeg nå, kommer sikkert til å ha alt for mye klær!

Kjøper litt i 50 og noe i 56. Å så har jeg kjøpt masse i 62 :)

Lillegutt var 3885g og 52cm da han var født. Han druknet godt i str. 56 i sine første 3 uker. 

jeg kjøpte lite i str 50,,,Nathaniel var 53cm og 50 passa lenge,,,[:)]

Ingenting i 50 jeg

Har mye i 56 og 62. lillegutten min var 54 cm når han ble født og 4600 gram, han brukte 56 bare i 1 uke[&:]

Men klærne varierer veldig i str fra merke til merke da, er ikke så enkelt dette

Back
Topp