Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blue_Angel
ORIGINAL: cazy
fader jeg hadde en sånn lapp ett sted etter jeg jobba på den baby butikken... men den lappen er gone[8D]
rote hue[:D][:D][:D][:D]
Alltid frekk[:D]
heldig du er da...
Skal søke på fødselspenger jeg,men skjønner ikke en dritt av de lappene...[:@]
Jeg rote hue er du frekk eller???
mamma vettu som har kasta den eller noe...
men en ting har jeg faktisk rota bort å det er skatte korte mitt å jeg får jo penger på fredag å jeg må levere dte før det...[&:][&:][&:] ellers trekker det 50% å det er bli mye.. for jeg får jo alt på en gnag på fredag.. gleder meg ass får jo fødselspengene,overgangsstønaden å rehabiliterings penger.. sa da er dte rett til oslo først siba må ha meg 42tommer[:D] så ikea[8D][8D]
fader jeg hadde en sånn lapp ett sted etter jeg jobba på den baby butikken... men den lappen er gone[8D]
rote hue[:D][:D][:D][:D]
Alltid frekk[:D]
heldig du er da...
Skal søke på fødselspenger jeg,men skjønner ikke en dritt av de lappene...[:@]
Jeg rote hue er du frekk eller???
mamma vettu som har kasta den eller noe...
men en ting har jeg faktisk rota bort å det er skatte korte mitt å jeg får jo penger på fredag å jeg må levere dte før det...[&:][&:][&:] ellers trekker det 50% å det er bli mye.. for jeg får jo alt på en gnag på fredag.. gleder meg ass får jo fødselspengene,overgangsstønaden å rehabiliterings penger.. sa da er dte rett til oslo først siba må ha meg 42tommer[:D] så ikea[8D][8D]
ta di med deg hit skal jeg hjelpe deg [8D]
det er lett da bare å fylle ut.. du kunne fått dipengene for 2 uker siden du altså[8D]
ORIGINAL: lykkeligemeg
bruker de 56 frem til 4 mnd??? oisann. på polarn o pyret så sto 62 som 3 mnd...! men da er det kanskje ganske forskjell på str da? hmm..