babyklær

cazy

Elsker forumet
er det noen vet str på babyklær??
hadde en liste engang,men tror jeg har kastet de..
Str 50 - nyfødt..
så gikk det videre..

hvis det er neon som vet hvordan det fortsetter så hadde det vært fint om noen skrev den opp...
Det stod en sånn liste i gravid bladet for ikke så lenge siden,men tror typen har kastet det bladet...

de fleste bruker vel 50 første 3-4 ukene kanskje, og så går de over til 56. tror 62 er 3 mnd ellerno. men nå er jeg på litt ukjent farvann her..:)

Det er det jeg også er se...
Kunne jo hende noen andre som også har lest det i gravid bladet og har tatt vare på det...[:D]
Syns det er kjekt md en sånn liste jeg da[:)]

bruker de 56 frem til 4 mnd??? oisann. på polarn o pyret så sto 62 som 3 mnd...! men da er det kanskje ganske forskjell på str da? hmm..

2-4
mnd
4-6
mnd
6-9
mnd
9-12
mnd
1-1½
år
1½-2
år

62
68
74
80
86
92

Her er fra h&m..   også er 50 nyfødt og 56 fra 0-2 mnd :)

ORIGINAL: Blue_Angel

fader jeg hadde en sånn lapp ett sted etter jeg jobba på den baby butikken... men den lappen er gone[8D]

rote hue[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: cazy

fader jeg hadde en sånn lapp ett sted etter jeg jobba på den baby butikken... men den lappen er gone[8D]

Alltid frekk[:D]
heldig du er da...
Skal søke på fødselspenger jeg,men skjønner ikke en dritt av de lappene...[:@]
Jeg rote hue er du frekk eller???
mamma vettu som har kasta den eller noe...
men en ting har jeg faktisk rota bort å det er skatte korte mitt å jeg får jo penger på fredag å jeg må levere dte før det...[&:][&:][&:] ellers trekker det 50% å det er bli mye.. for jeg får jo alt på en gnag på fredag.. gleder meg ass får jo fødselspengene,overgangsstønaden å rehabiliterings penger.. sa da er dte rett til oslo først siba må ha meg 42tommer[:D] så ikea[8D][8D]

oi glemte mellomrom....hehe

Alltid frekk[:D]
heldig du er da...
Skal søke på fødselspenger jeg,men skjønner ikke en dritt av de lappene...[:@]
Jeg rote hue er du frekk eller???
mamma vettu som har kasta den eller noe...
men en ting har jeg faktisk rota bort å det er skatte korte mitt å jeg får jo penger på fredag å jeg må levere dte før det...[&:][&:][&:] ellers trekker det 50% å det er bli mye.. for jeg får jo alt på en gnag på fredag.. gleder meg ass får jo fødselspengene,overgangsstønaden å rehabiliterings penger.. sa da er dte rett til oslo først siba må ha meg 42tommer[:D] så ikea[8D][8D]

ta di med deg hit skal jeg hjelpe deg [8D]
det er lett da bare å fylle ut.. du kunne fått dipengene for 2 uker siden du altså[8D]

de får jeg ikke før jeg går ut i permisjon...
Er ikke det samme som du skal ha...Siden jeg har jobb

ORIGINAL: martemamma

50cm - Nyfødt
56cm - 0-2 måneder
62cm - 2-4 måneder
68cm - 4-6 måneder
74cm - 6-9 måneder
80cm - 9-12 måneder
86cm - 12-18 måneder
92cm - 18-24 måneder
98cm - 24-36 måneder

Der se[:D][:D][:D]
Takker[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

bruker de 56 frem til 4 mnd??? oisann. på polarn o pyret så sto 62 som 3 mnd...! men da er det kanskje ganske forskjell på str da? hmm..

Er nok stor forskjell på nyfødte!
Minsten min brukte hente-settet i 52, KUN hjem fra sykehuset, så ble det
for lite!!!
eldstejenta mi brukte kanskje 56 i et par mnd.....
men hu var lita![:D]

Det er jo også litt relativt da, hvilke størrelser som er til hvor mange mnd. Tallene tilsvarer cm, altså hvor lang ungen er. Så hvis ungen er 52 cm når den blir født, vil nødvendigvis str 50 bli lite. Og så kommer det jo an på om ungen er smal eller bred da. Hvis ungen er tynn, kan jo str 50 passe til en unge som er litt lenger. Men alle størrelsene er i hvertfall i cm (så jeg har ingen klær som er str 50 enda, i tilfelle lang unge[;)])

Back
Topp