Babyklær

ORIGINAL: malii

ORIGINAL: neselo

Har ikke kjøpt noe enda, venter til ultralyden i august.

[;)]

jeg har kjøpt noen klær[:D] er så morro å handle! Nå har jeg kjøpt en rosa pysjamas da, i og med at vi fikk vite at det er jente i går, men før det kjøpte vi noe nøytralt[:)]

Åå gratulerer med en liten jente [:)]

ORIGINAL: Kristine79

ORIGINAL: *Rebella*

Jeg har handlet litt på nøstebarn [:D] Og litt annet i ull..
Kjønn spiller ikke noen rolle, jeg hater babyrosa og babyblå [:'(]

Hvilken str har du handlet i på nøstebarn?

Har kjøpt en body i 56 og en sparkebukse i 62.. Det er jo helt i begynnelsen det evt. er kaldest, så kjøper ikke for stort. Elsker den butikken [:D]

Vi kjøpte et sett når vi var i disneyland med bambi og sprett på^^,
bukse, genser, jakke,body,lue pluss votter^^,

Har ikke kjøpt noe. Har mye nøytrale klær liggende fra da Theodor ble født. Da visste vi ikke kjønnet, vil ikke vite det nå heller, så blir ikke noe blått eller rosa med det første ihvertfall[;)]

har et hente sett, og noen bodyer. samt en bukse og genser og sokker... (hentesettet og ene boddyen ble kjøpt for ikke så lenge siden) resten ble kjøpt for lenge siden..

ORIGINAL: *englefjes*

Ikke kjøpt noe ennå.
Får vi en gutt til så har vi allerede mer klær enn vi får brukt,med unntak av et par ekstra ullbodyer(ble kastet pga flekker)
Men er det en jente,så trenger vi å friske opp garderoben litt [:)]

Det eneste vi uansett må ha er en søskenvogn,vinterpose og sprinkelseng.

Kjenner meg igjen der. Vi har tvilling-gutter fra før. (Som og var født på vinteren. Og som var for tidlig født, så vi har ekstra mye i små str) Så jeg hadde opptelling på bodyer med lang arm og pysjamaser, og har foreløpig kommet til rundt 25 bodyer og 10-15 pysjamaser i str 50 og 56 (regner med disse blir brukt en del om hverandre)
Blir det dog en jente så må man friske opp med litt rosa tilbehør iallfall [:D]

Har dog kjøpt noen plagg etter at jeg ble gravid denne gangen og. Blant annet en 3-pack med bodyer som  det står I love dad og I love mum i tillegg til noen sokker med samme skrift[:D]

Her blir det ikke kjøpt et plagg før etter ord. UL! [:)] Men da skal jeg begynne å kjøpe litt..[;)]

Kommer nok til å kjøpe litt ull etterhvert, vi brukte kun det på mini..han ble født i oktober!

Siden vi ikke skal vite hva det blir denne gang, så blir det nok lite shopping..
Har masse nøytrale klær fra sist, som ikke er brukt...men ull er gull, så det må handles[:D]

Har kjøpt to bittesmå bodyer, ei bukse og et sokkepar til nyfødt i nøytrale farger. Men har jo tonnevis med babyklær fra før (mest jenteklær, men også endel nøytralt), så jeg bør vente til etter UL med å shoppe noe særlig[:)] Men klarer ikke å la være når jeg ser de fine små klærne i butikken[:D][:D]

vil ikke kjøpe noe før jeg har vært på ultralyd 9 august, men da har jeg lyst å kjøpe en liten ting i enten blå eller rosa, men kommer ikke til å kjøpe så mye før det nærmer seg

her har vi ikke kjøpt noe ennå, bare går å kikker... å gleder oss...

Venter til ordinær ul 19 august....

Kanskje vi får se kjønn også. Vil gjerne vite det.[;)]

ORIGINAL: Nikita77

ORIGINAL: malii

ORIGINAL: neselo

Har ikke kjøpt noe enda, venter til ultralyden i august.

[;)]

har jo masse fra forrige gang, men det var sommerbarn, så rekner med me må kjøpe inn litt nytt siden babien ikke kan gå med sommerklær i januar [8D]

Kjøpte faktisk en bady og en slevesmikke i dag.. kunne ikke motstå. Kvit body med stor fotball på rumpa og slevesmikka var en fotball [:D]

Back
Topp