Babyklær

CharlotteR

Betatt av forumet
Er det noen som allerede er begynt å handle babyklær ? [:)] Kjøpte noen bodyer og bukser som hørte til i dag, i nøytrale farger siden jeg enda ikke vet om det er gutt eller jente , klarte ikke la vær. Første babyklærne jeg har kjøpt til knøttet i magen :)

De siste ukene har vi kjøpt inn MASSE hehe... Og enda mere blir det nok hihi

Har kjøpt og lagd masse gjennom tidene, har ventet lenge på å bli gravid... [:)]

Har ikke kjøpt noe enda, venter til ultralyden i august.

nei, men har fått masse, og svigermor har handla litt.. kjøper  ikke noe selv før ord. ul..
finni et stellebord jeg har veldig lyst på da..

http://www.mobelkjelleren.no/?vid=1271197602&ses=1278397460
har den på babybutikk 1..

Har lyst til å kjøpe babyklær / ting hele tiden , men må bare vente til det nærmer seg :) Hehe , godt å høre at det ikke er bare jeg som har begynt sånn smått å handle [:)] Leter etter stellebord men finner ingen jeg har lyst på , har dere noen gode tips ? :) Har funnet vogn og seng , men kjøper det når det nærmer seg :)

Pga. den store nyheten vi fikk i går, bestemte vi oss for å finne 1 liten ting i dag, så ja, har kjøpt 1 ting [;)]

Vi har kjøpt en ulldress i merino ull, to pyjamaser også fikk jeg jammen meg en rød, "marius" body av søster og mamma idag. Eeeeeeeeeeeeelsker de bodyene, men de er dyre.

Så vi har nesten ikke kjøpt noe - venter til ordinær UL.

Har kjøpt et par ting som er nøytrale i fargene. Venter med resten til etter o.ul[:)]

Nope, ikke kjøpt noe enda og kommer ikke til å gjøre det enda heller. Skaal kose meg med babyshopping mot slutten av svangerskapet jeg[:)] Gidder i allefall ikke kjøpe noe før jeg vet kjønnet

Ikke kjøpt noe ennå.
Får vi en gutt til så har vi allerede mer klær enn vi får brukt,med unntak av et par ekstra ullbodyer(ble kastet pga flekker)
Men er det en jente,så trenger vi å friske opp garderoben litt [:)]

Det eneste vi uansett må ha er en søskenvogn,vinterpose og sprinkelseng.

Jeg har handlet litt på nøstebarn [:D] Og litt annet i ull..
Kjønn spiller ikke noen rolle, jeg hater babyrosa og babyblå [:'(]

ORIGINAL: *Rebella*

Jeg har handlet litt på nøstebarn [:D] Og litt annet i ull..
Kjønn spiller ikke noen rolle, jeg hater babyrosa og babyblå [:'(]

Hvilken str har du handlet i på nøstebarn?

Jeg var å handlet litt (til meg selv egentlig...) på hm på torsdag... fant en to-pack body som det står I <3 dad på, så måtte bare... [;)] Og så kjøpte jeg to par sokker... 1 med I <3 dad og en med I <3 mom... Ville være med på moroa jeg og[8D]

Ellers kommer vi nok til å vente til etter ul tenker jeg..[:)] Bare to uker igjen, så det skal jeg klare!!

Jeg kjøpte også body som stod I <3 dad på :) de var så fine :) Ja må vell bare holde ut til ul[:)]

De var det!! hadde litt lyst på buksa som matcha og, men fant ut at da ble det veldig gutt.. så får vente til ul (hvis vi finner ut at vi vil vite kjønn...) for å evt kjøpe den og[;)]

Back
Topp