Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du årsaken til eksemen var at dere brukte ull, eller er det helt tilfeldig?Jeg kommer til å være forsiktig med ull denne gangen.. guttungen fikk atopisk eksem når han var 3-4 mnd gammel, og plages fremdeles med det i en alder av 4.5:-(
de med atopisk eksem tåler ikke ull det irriterer huden dems og gjør eksemen verre :-/ på bildet du ser så er huden hans fin i forhold til hva den har vært.. han er nok dessverre arvelig belastet, og da er jeg redd for at nestemann også er det :-/Tror du årsaken til eksemen var at dere brukte ull, eller er det helt tilfeldig?
Uffda, stakkars lillegull men hvordan vet man om de har det da? Fant dere det ut fordi han brukte ull eller? Redd for å gjøre noe feil, plaget med dårlig hud her også :/de med atopisk eksem tåler ikke ull det irriterer huden dems og gjør eksemen verre :-/ på bildet du ser så er huden hans fin i forhold til hva den har vært.. han er nok dessverre arvelig belastet, og da er jeg redd for at nestemann også er det :-/
Det begynte med en stor tørrflekk på magen som vi aldri fikk bukt med, som spredde seg og ble hissig.. rødt, væskende, skorpete.. det ble verre når vi brukte ull, så da dro vi til legen og fikk konstantert numulat eksem, som er en atypisk atopisk eksemUffda, stakkars lillegull men hvordan vet man om de har det da? Fant dere det ut fordi han brukte ull eller? Redd for å gjøre noe feil, plaget med dårlig hud her også :/