Babyklær fra Cubus

*Linn*

Glad i forumet
Flere som irriterer seg over babyklærne fra Cubus? Feks bodyene dobler jo nesten str etter en gang i bruk! [8|]
Har slutta helt å handle babyklær der...

ja,å så seler de bare "tulle ull"... sparkebuksene vi har fått derfra er bra da, men er ikke alle bodyene jeg har likt nei...

syns de er greie jeg. liker at bodyene er litt romslige. men det går litt lenger før jeg begynner å bruke de. aleksander bruke str 68 nå, men 62 i cubusbodyer.

De klærne jeg har fra Cubus heter Mohini baby...

helt ok, men foretrekker MYE heller barneklærne fra Lindex. De er min absolutte favoritt.. blant alle!

Supre mønstre og kvalitet som holder [:)]

Jeg er veldig fornøyd med cubus-klærne! [:)]

Synes de har har et myye større utvalg enn h&m f.eks og har ikke vært plaget med kvaliteten...[;)]

ORIGINAL: Zera

ja,å så seler de bare "tulle ull"... sparkebuksene vi har fått derfra er bra da, men er ikke alle bodyene jeg har likt nei...

Hva mener du med tulle ull??

ORIGINAL: LinnBirgitte

De klærne jeg har fra Cubus heter Mohini baby...

Ja, det merket er helt håpløst! Blir, som sagt før, helt ute av form og mange av de bodyene jeg har fått derfra har det blitt hull i etter en-to vask[&:][&:]

Jeg liker ikke cubus's babytøy noe særlig jeg heller, men når man kommer opp i str 80+ er de helt geniale syns jeg.. Har masse joggeklær til Adrian fra Cubus.

Hmmm.. Jeg har en del klær fra cubus og har ikke hatt noe problemer med de i det hele tatt.
Ja, de er store i str, men det er egentlig greit, for gutten min er ganske kraftig og rund.. Han bruker str 62/68 nå, men jeg har fortsatt 2 bodyer fra Cubus i str 56, som passer. Men, det er jo ganske stor forskjell på babyene våre også. Så det som passer for noen, er kanskje ikke riktig for noen andre;D Liker også veldig godt Name it-klærne, men de er ofte litt smale for lille gutten min..

Har aldri likt barneklær fra cubus noe særlig. Kjøper kanskje noe joggebukser til storesøster på salg, som hun kan ha i bhg.
Finner rett og slett ikke noe jeg liker. Fikk litt klær derfra når han ble født. De bodyene er jo mye større i str. for de er vasket også. Handler nesten bare på H&M og name it jeg, og litt Benneton i blandt[:)]

ENIG!
synes ikke babyklær fra cubus er ikke noe særlig i det hele tatt!
orker aldri å handle babyklær der lengre, og de klærne jeg har fått i barselgave derfra har jeg bytta inn! [:@]
de mister jo form og farge etter en vask! nej, fysjåfysj![:@]

eneste jeg godtar fra cubus er strømpebukser og nattdrakter, de funker i det minste bra [;)]

ORIGINAL: Annicken*

JEg liker ikke cubus sine babyklær... de er jo såå store, Oliver drukner jo i str. dems... Liker name it og HM best jeg[:)]

Liker noen av klærne fra cubs, men enig at mange av bodyene blir utrolige vide og store i halsen..

Linnea og Hannah har masse cubus klær,har aldri vært plaget av at de bytter form eller at det blir hull/mister fargen i vask...Så her er vi kjempe fornøyd med de klærne!å at de er litt store i str. er bare bra,siden jeg har ei stor å fin jente for da kan vi bruke baby klær lengre.[:D]

cubus har bedre klær til litt større barn, syns jeg. I alle fall har de i perioder en del fine kjoler og jakker til sånne som snuppa i huset her [:)]

ORIGINAL: lizzzzie

syns de er greie jeg. liker at bodyene er litt romslige. men det går litt lenger før jeg begynner å bruke de. aleksander bruke str 68 nå, men 62 i cubusbodyer.

Er veldig fornøyd med Cubus jeg også, mye mindrer fornøyd med HM, der handler ikke jeg mer tøy, bare sokker[:D] 

ORIGINAL: Thinkerbell82

ORIGINAL: lizzzzie

Er veldig fornøyd med Cubus jeg også, mye mindrer fornøyd med HM, der handler ikke jeg mer tøy, bare sokker[:D] 

helt enig. det meste som har blitt kjøpt på H&M har begynt å gå opp i sømmene. og sånt blir jeg irritert over. jeg kjøper ikke klær til aleksander, for så å sitte å sy de sammen igjen.

haloooo!! kjøp en strs mindra da vel folkens[8D] jeg elsker klærne vi har fra cubus[:)]

Jobber på Cubus og får 40% på klær til hele familien, så her er det mye Cubus klær ja[:)][:)] Men jeg er heller ikke fornøyd med alt, men slik er det vel med de fleste butikker og merker...
Kommet nye ull klær til baby i fine farger, og ja er 100% ull[:)]

Back
Topp