Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: eilejoha
nei, hvoredan var de? smuldret de fort. min er ikke vant til skiver eller noe sånt ennå. redd han skal sette i halsen.
ORIGINAL: Ninajinta
Lette etter en kjeks vi kunne ha med å gi Neo på flyturen til syden neste uke. Vil egentlig ikke gi han kjeks før han ber om det selv, men ser for meg at vi kanskje kan trenge noen bestikkelser på flyturen. Og tenkte egentlig på HIPP sin kjeks men etter litt googling viste det seg at den smuldrer mye, å det er jo litt upraktisk på flyreise, så vi endte på på fullkorn speltkjeks med havre. Synes denne testen var fin: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article564966.ece
ORIGINAL: LilleSitron
Nei, har ikke sett de engang! [8|] Sikkert 10 ganger så dyr som mariekjeks (eller??)
ORIGINAL: Zol80
Inneholder ikke de sinnsykt mye sukker? Eller har de endret på det?
ORIGINAL: Gedine87
Lette etter en kjeks vi kunne ha med å gi Neo på flyturen til syden neste uke. Vil egentlig ikke gi han kjeks før han ber om det selv, men ser for meg at vi kanskje kan trenge noen bestikkelser på flyturen. Og tenkte egentlig på HIPP sin kjeks men etter litt googling viste det seg at den smuldrer mye, å det er jo litt upraktisk på flyreise, så vi endte på på fullkorn speltkjeks med havre. Synes denne testen var fin: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article564966.ece
jeg synes ikke den smuldret mye..den smelter jo bare i munnen[;)]
Hvis du ser testen jeg linker til inneholder den mye sukker og det er andre typer kjeks som er sunnere. Hovedpoenget med den babykjeksen er vel at den er enkel og holde, ellers inneholder den vel omtrent det samme som mariekjeks.
Hvis du ser testen jeg linker til inneholder den mye sukker og det er andre typer kjeks som er sunnere. Hovedpoenget med den babykjeksen er vel at den er enkel og holde, ellers inneholder den vel omtrent det samme som mariekjeks.
uansett er det jo ikke skadelig for de små..da hadde de ikke solgt dem[;)] og en kjeks her og der gjør ingenting[;)] lett å holde, smuldrer ikke.. jeg er veldig fornøyd me den[:D]
uansett er det jo ikke skadelig for de små..da hadde de ikke solgt dem[;)] og en kjeks her og der gjør ingenting[;)] lett å holde, smuldrer ikke.. jeg er veldig fornøyd me den[:D]
Nei, det har du helt rett i:) Her får rett og slett Neo ikke noe søtt av noe slag før han ber om det selv, rett og slett fordi et barn ikke har noe som helst behov for å venne seg til slike smaker. Jeg er ikke livredd sukker, bare ser ingen grunn til å venne han til slike smaker. Men man gjør jo som man selv vil:) Unntaket blir da som sagt en flytur hvor jeg tar det med i tilfelle ramaskrik og da synes jeg det er greit å holde seg til de "sunneste" alternativene.
Meningen med linken var å opplyse om at om man skal gi barnet kjeks finnes det bedre og sunnere varianter:) Men folk får gjøre akkurat hva de vil for min del.