Babykino!

Nor1

April 2013s sportye :)
Juligull2021
I dag var jeg og Kasper på babykino, og det anbefales. Er jo supert tilbud for oss med små som kan bråke litt. God plass, amming, skriking og bæring er lov:-) Er gjerne med om noen fra Oslo vil dra en dag[:)]

Det høres korselig ut. Gleder meg til å begynne å gå på det[:)] Gleder meg til babytreffene i østfold er i gang igjen for da kan man jo dra sammen på babykino[:)]

babykino??? Det har jeg aldri hørt om faktisk...hmmm...Noen som vet om det finnes i vestfold også??

Det skal jeg på med en veninde og bebisen hennes til mandag[:)]
Det blir morro, har aldri vrt på før[8D][:D]

Det er babykino i Tromsø også. Jeg skal prøve å få med meg et par filmer etter hvert [:)]

Tror ikke de har sånt på vår nærmeste kino.. skulle ønske det var det!! Hørtes kjempebra ut [:)]

Jeg vil veldig gjerne dra på babykino snart!
Vi snakket om det på treffet faktisk[:D]
Tenkte jeg skulle prøve meg en tur neste uke jeg faktisk....
Noen Oslo/Akershus jenter som vil være med?

ORIGINAL: Ca.milla81

Jeg vil veldig gjerne dra på babykino snart!
Vi snakket om det på treffet faktisk[:D]
Tenkte jeg skulle prøve meg en tur neste uke jeg faktisk....
Noen Oslo/Akershus jenter som vil være med?

ja, jeg!

tenkte jeg skulle på det en dag selv...veit de har det i drammen og svigrinna mi var det regelmessig og synes det var topp

Ja det har jeg vært på her i Trondheim, var kjempegenialt [:D]
Men her gikk brannalarmen midt i filmen, var ikke noe særlig når alle måtte ut i full fart i 10 minusgrader uten å kunne gå inn i nasbosalen for å hente vogna eller ytterklærne..[:@] Jeg hadde heldigvis med vognbaggen inn så Torgrim sov i, men var kjipt å stå å fryse og holde den ute...

ORIGINAL: indigo85

Det høres korselig ut. Gleder meg til å begynne å gå på det[:)] Gleder meg til babytreffene i østfold er i gang igjen for da kan man jo dra sammen på babykino[:)]

Jaaa, det er kjempekost. Gjorde det med forrige barn. Billigere kino og vettu[;)]

Jeg og sofie vil gjerne være med hvis det passer den dagen:)

ORIGINAL: leo_mor

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

tenkte jeg skulle på det en dag selv...veit de har det i drammen og svigrinna mi var det regelmessig og synes det var topp

Vil du være med på tirsdag da og se på babykino???Up in the air er det som går da:)

kunne vi tatt det neste tirsdag...jeg skal til legen på tirsdag...
ksnakje noen flere drammensbærter som blir med????

Back
Topp