babykino..

crispy

Elsker forumet
Noen av dere som har vært på babykino? Har så lyst å gå på det, men tør ikke gå alene.. Hehe

hva går egentlig babykino ut på egentli? har ikke skjønt hvordan det fungerer jeg[8|]

Tror det er bare det at det er for foreldre og barn også er det litt mer lys og lavere lyd.. kan sitte å amme og gå litt til å fra hvis man trenger det... Tror eg da.. Aldri vært på det..[:)]

Jeg har vært på det alene til og med [:)] Var veldig greit, skriking og amming er fullt tillatt, lyden på filmen er lavere enn vanlig og så har de på litt lys slik at det går ann å se. De satte også frem ekstra søplebokser slik at bleier kunne kastes der (men alle som skiftet under filmen gikk på stellerommet og gjorde det såvidt jeg kunne se).
Ikke farlig å gå alene, pratet litt med noen på raden forran meg før filmen startet, er jo lett å komme i prat med folk når alle har små barn [:D]
Var ikke lov å ta med vognene inn i salen, men ble vist hvor vi kunne parkere sikkert :)

kunne gjerne vært med jeg men, vi bor litt langt unna..

ORIGINAL: plutt

kunne gjerne vært med jeg men, vi bor litt langt unna..

Hehe ja det var et stykke unna.. hehe
Eg er så glad i å gå på kino så hadde lyst å prøve dette[:)]

ORIGINAL: crispy

Noen av dere som har vært på babykino? Har så lyst å gå på det, men tør ikke gå alene.. Hehe

Elsker film! Men tror ikke babykino er noe for meg... Jeg klarer ikke konsentrere meg om så mye annet enn snuppa mi for tiden! Og skal jeg se film så vil jeg SE den, he he

Jeg går på babykino hver tirsdag. Jeg pleier å gå med venninner, men i dag var jeg alene med bebien min. Det er helt supert. Lyset er litt dempet og lyden lavere.

Jeg tror jeg må prøve det en gang.. Er det mulig å dra med mannen eller er det bare for mammaer? hehe

Jeg kan bli med deg Crispy!!! [:D]

Har hatt veldig lyst men som deg ikke våget gå alene [;)]
Elsker film! [:D]

Kanskje flere av jentene herfra vil henge seg på også?

Går det noen kjekke filmer for tiden?

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Yey[:D] Det ser ut til å gå på torsdager.. Er bounty hunter som går nå på torsdag... De legger vist ikke ut hva som kommer ut uken etter det igjen før denne er ferdig ser det ut som!
Eg å elsker film, og savner skikkelig å gå på kino!

Yey[:D] Det ser ut til å gå på torsdager.. Er bounty hunter som går nå på torsdag... De legger vist ikke ut hva som kommer ut uken etter det igjen før denne er ferdig ser det ut som!
Eg å elsker film, og savner skikkelig å gå på kino!

Da har vi en kino-date [;)] hehe Har ikke satt meg helt inn i hvilke kinoer som har baby-kino - er det i sandnes du så nå?

Jepp det var i sandnes[:)] Tror jeg sjekket stavanger også for en liten stund siden.. tror det var på onsdag, men samme filmen.. hehe

Ville du gått på torsdag eller skal vi ta en annen uke? [:)]

ORIGINAL: såffi81

Jeg har også lyst å bli med! Har tenkt på dette sjøl en stund. Men kan nok ikke bli med denne uka. Både Thomas og eg e syke, Men gjerna neste uga

Ja så gøy! Har hatt lyst til dette lenge, men ville ikke gå alene..

Jeg tror jeg må prøve det en gang.. Er det mulig å dra med mannen eller er det bare for mammaer? hehe

Det er fullt mulig å ha med seg hvem du vil :)

Jepp det var i sandnes[:)] Tror jeg sjekket stavanger også for en liten stund siden.. tror det var på onsdag, men samme filmen.. hehe

nå på i morgen skal jeg på barseltreff, så da går dagen til det [:)] men uken etter, eller etter den igjen?

nå på i morgen skal jeg på barseltreff, så da går dagen til det [:)] men uken etter, eller etter den igjen?

Passer bra det! Da kan gjerne såffi81 også? [:)]

ORIGINAL: elva

når på dagen er babykinoen da? kanskje jeg også henger meg på dere jenter [:)]

ja, gjør det!

Ser at den filmen som går i morgen går 12:15, så temmelig okei tidspunkt [:D]

Dumt det ikke legges ut program over babykino noen uker i forveien [8|]

ORIGINAL: elva

når på dagen er babykinoen da? kanskje jeg også henger meg på dere jenter [:)]

Koselig[:)]
Den babykinoen i morgen går kl 12.15 så regner med det går på den tiden hver torsdag[:)]

Back
Topp