Babyjogger eller Britax?

Smorblomst82

Blir kjent med forumet
Vi må ha ny sportsvogn og usikker på hva vi skal velge. Foreløpig står det mellom
1. Babyjogger city elite
2. Britax motion 3 pluss

Har dere noen erfaring med disse? Hvem ville dere valgt?
 
Har bare erfaring med babyjogger city elite. Er stor fornøyd. Lang rygg, høy vektbelastning, god solskjerming, store hjul som gir god trille komfort både på asfalt og terreng. Og ikke minst ungene er veldig glad i den vogna. Den bruker å komme på tilbud på black friday.
 
Samme som hun over, er veldig fornøyd med vår Baby jogger :) hatt den siden 2015 og skal bruke den til nr 3 når h*n kommer i mai >3
 
Har bare erfaring med babyjogger city elite. Er stor fornøyd. Lang rygg, høy vektbelastning, god solskjerming, store hjul som gir god trille komfort både på asfalt og terreng. Og ikke minst ungene er veldig glad i den vogna. Den bruker å komme på tilbud på black friday.

Takk for svar. Da skal jeg holde øyne oppe etter tilbud.
 
Bytta til city elite nå med lillebror. Hadde emmaljunga til første. Kjempe fornøyd! Veldig lett vogn og trille og ikke minst ta inn og ut av bilen ☺️
 
Jeg sverger til Britax. Utrolig fornøyd med kvaliteten på vogna vi har nå (go big), så her blir det Britax sportsvogn også etterhvert. Men jeg vil ha med 4 hjul og går derfor for B motion 4 pluss.
 
Her blir det definitivt Baby Jogger City Elite/2. Kjempe fin vogn, god i terreng og på asfalt m, god demping/solskjerming/totalvekt, stor sportsdel og lett å legge sammen:)
 
Back
Topp