Babyjogger city premier..

Babyjogger city premier bestilt! 3299.- på salg så da slo vi til og de to andre vognene er lagt ut på Finn til salgs :) Alt i alt sitter jeg nok 1000.- i pluss :p

Skulle akkurat komme inn og skrive det samme, kjøpte på Jollyroom for 5 minutter siden:hilarious: Tror det er et bra kjøp. Sett på flere reviews at hjulene ikke er så harde som de ser ut som, og at vognen er veldig bra. Grattis med ny vogn da!:D

Skulle akkurat komme inn og skrive det samme, kjøpte på Jollyroom for 5 minutter siden:hilarious: Tror det er et bra kjøp. Sett på flere reviews at hjulene ikke er så harde som de ser ut som, og at vognen er veldig bra. Grattis med ny vogn da!:D

Takk det samme :D

Hvilken hadde dere fra før av?

Takk det samme :D

Hvilken hadde dere fra før av?

Takk takk:joyful:

Vi har Stokke Trailz, som vi fortsatt skal bruke hjemme, men orker ikke å drasse den med overalt da den blir for stor. Så Babyjoggeren blir med på bilturer, reiser og andre ærend. Nå kan vi faktisk ha folk i baksetet når vi har med vognen:p

Kan hjulene til mini GT fungere på samme måte? Er forøvrig fornøyd med de på GT. Eneste minuset der er manglen på sportsdel som kan snus..

Jeg har ikke peiling, men er ikke hjulene litt mindre? Jeg kan se for meg de passer på rammen, men at de ikke løfter vognen like mye bak slik at det ikke blir vannrett liggestilling. Hvis du skjønner? Det finner du fort ut av uansett, og hjul er neppe det dyreste å bytte ut.

Back
Topp