Babyjogger city premier..

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Skal, skal ikke kjøpe?

Bestemt meg for å selge Stokke Scoot da det var noe herk med vognpose i den (prøvde for å se mht neste vinter) så ei kommer etterpå for å se på den. Da har jeg "frigjort" allerede 2000.- til ny kjerre.

Babyjogger city mini GT som vi har idag er super som bagvogn, men hater at sportsdelen ikke kan vende mot meg. Noe som forøvrig er helt nødvendig sett hvordan Leah må skjermes. Aldri i verden om hun skal snus ut på en god god stund.

Er dere fornøyd? Prøvde den på Babybanden på lørdag og den virker jo super, nesten like liten som GT i bil (må dog ta av hjulene) og fin sportsdel jeg tror hun vil trives i lenge.

På tilbud..

Har jo ikke prøvd sportsdelen enda, men fornøyd med den som bagvogn :)

Har jo ikke prøvd sportsdelen enda, men fornøyd med den som bagvogn :)

Hvordan er kurven under? Og hjulene/demping sånn generelt?

Fått grønt lys av mannen om den andre vognen selges etterpå :D

Jo, grei størrelse, men som sagt så vet jeg ikke om det er like god plass når sportsdelen skal på :)

Triller jo på asfalt stort sett, så hos oss funker den godt :)

Jo, grei størrelse, men som sagt så vet jeg ikke om det er like god plass når sportsdelen skal på :)

Triller jo på asfalt stort sett, så hos oss funker den godt :)

Kurven er kjempefin med bagen på, får plass til helt himla mye. Det er ikke den beste dempingen på den, men den har fått kjørt seg på en del turer på grusvei i skogen og det går jo, men er ikke optimalt med nyfødt bebis. Som Jolanda sier, så kan man evt bytte hjul.

Ikke prøvd sportsdel ennå, men etter hva jeg fikk testet i butikk virker den også bra :)

Sniker.

Jeg vet om flere som synes den er altfor stiv og har dårlig demping men bortsett fra det er den super. Vet mange bytter hjul, lurer på om det er til Mini GT/City Elite hjulene, og er mer fornøyd da. Du kan høre på Barnevogner-gruppen på Facebook :)

Bytte hjul? Hmmm, leste ingenting om det noe sted.. Får Google :)

Kurven er kjempefin med bagen på, får plass til helt himla mye. Det er ikke den beste dempingen på den, men den har fått kjørt seg på en del turer på grusvei i skogen og det går jo, men er ikke optimalt med nyfødt bebis. Som Jolanda sier, så kan man evt bytte hjul.

Ikke prøvd sportsdel ennå, men etter hva jeg fikk testet i butikk virker den også bra :)

Syns det er få vogner som er bra på grus... Men blir ikke å bruke den med bag, men sportsdelen etter nyttår så nyfødt er hun ikke da :) Triller dog stort sett på asfalt, går vi andre steder så har jeg henne i selen grunnet hunden/terreng :)

Syns det er få vogner som er bra på grus... Men blir ikke å bruke den med bag, men sportsdelen etter nyttår så nyfødt er hun ikke da :) Triller dog stort sett på asfalt, går vi andre steder så har jeg henne i selen grunnet hunden/terreng :)

Ja, og da er jo ungene til mer stødige selv også, så jeg tror det kommer til å bli bedre med sportsdel :)

Bytte hjul? Hmmm, leste ingenting om det noe sted.. Får Google :)

To i barselgruppen min har den. Begge har kjøpt Elite pent brukt og bruker hjulene fra den på Premier (de store) og synes det er mye bedre! Så har de Eliten som sovevogn, til jogging etc i tillegg.

Vi har den, men har også bare prøvd den med bagdel. Vi har også byttet hjulene. Prøvde aldri de originale, så kan ikke sammenligne :p er veldig fornøyd og kurven under har blitt hedersplassen til 4 åringen :p så stor plass under. Har ikke tenkt så mye på dempingen, så for oss har ikke det vært noe stort problem :)

Vi har den, men har også bare prøvd den med bagdel. Vi har også byttet hjulene. Prøvde aldri de originale, så kan ikke sammenligne :p er veldig fornøyd og kurven under har blitt hedersplassen til 4 åringen :p så stor plass under. Har ikke tenkt så mye på dempingen, så for oss har ikke det vært noe stort problem :)

Kjøpte dere hjulene samtidig med vognen? Hvor får man eventuelt gjort det og hva er prisen?

To i barselgruppen min har den. Begge har kjøpt Elite pent brukt og bruker hjulene fra den på Premier (de store) og synes det er mye bedre! Så har de Eliten som sovevogn, til jogging etc i tillegg.

Kan hjulene til mini GT fungere på samme måte? Er forøvrig fornøyd med de på GT. Eneste minuset der er manglen på sportsdel som kan snus..

Babyjogger city premier bestilt! 3299.- på salg så da slo vi til og de to andre vognene er lagt ut på Finn til salgs :) Alt i alt sitter jeg nok 1000.- i pluss :P

Så får vi se ang hjulene når de kommer :)

Back
Topp