Babyjogger city elite

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Heisann. Eg har lyst å kjøpe babyjogger city elite til nurket som kommer i januar. Eg har fått tilbud om å kjøpe ei brukt vogn fra 2012, er det noen som vet om det er noen endringer på den vogna i fra 2012 til dagens modell??? Er jo dagens modell eg helst vil ha...

Aner heller ikke, men ønsker meg også city elite til senere bruk :D Har hørt utrolig mye bra om den vognen! Her blir det nok city elite gt :D

Jeg vet at vognen ble endret i 2014. Får du kjøpt hele komplett bør det ikke være noe problem. Vet at den gamle modellen ikke hadde fotbrettet, også har det kommet nye adaptere og bagdeler. Vet den gamle bagdelen til City elite var veldig liten, så hør med mål hvis det er viktig for deg. Den gamle modellen hadde også et litt anderledes handlenett, som fikk kritikk for å være litt kronglete å komme til.

Hvis du går inn på YouTube og søker på "baby jogger city elite review" finner du en video fra babygizmo.com hun tar for seg 2014-modellen men snakker om hva som er nytt, så da får du jo med deg litt :-)

takk for tips Ayms :) eg skal se på ei brukt babyjogger vogn, så da får eg se om det er noen store forskjeller. Det er bare snakk om sportsvogna så eg får spørre om eg kan låne den med meg til en butikk for å se at bagdelen passer til, greit å vøre sikker før en kjøper noe ;)

tilbud på den vogna på mimmis.no :) om jeg har forstått riktig vogn her da

ja det stemte det :) Men no har eg fått sjekka ut litt, og den nye baggen passer i vogna fra 2012, så eg har no fått kjøpt meg ei fint brukt med masse ekstra utstyr til 2000 kr... i stedet for 5500 som den koster her uten noe ekstra utstyr :)

Back
Topp