Babyjogger City Elite eller TFK?

Jeg er veldig glad i city eliten vår. Har foreløbig bare brukt sportsdelen, men har kjøpt bagdel til når lillebror kommer :)
 
Jeg er akkurat begynt og lete i vognjungelen.. Så langt holder jeg litt med tfk med multi-x bag da de reklamerer med at baby kan være mot meg til 18mmd.. Og så ikke den twist utgaven men en I eller II (hva det var , blir litt forvirra over å holde kontroll på hva som heter/er på hvilken vogn )

Men har ikke lest så mye om babyjogger at jeg kan uttale meg om hva jeg mener om den :(

Må gjøre det :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Elsker Tfk joggster twist :)

Blir med multi-x bag denne gangen så det skal bli spennende :)

Tfk er lett å trille, legge sammen og løfte :)
Fungerer bra på de fleste underlag.

Har aldrig vært redd for at den skal bekke uansett hvor mye snuppa har hoppa rundt inni den.

Virker som det er god plass i begge bag varigantene :)

Bare spør om du lurer på noe mer :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Tfk joggster twist med multi-x bag :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 

Vedlegg

  • 1408741381840.jpg
    1408741381840.jpg
    93,1 KB · Visninger: 24
Er bare sportsdelen jeg er ute etter siden gutten min er 7mnd:) Har lest så mye bra om babyjoggeren, men nesten alle anbefaler tfk, så blir litt usikker:)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app
 
Vi har city elite (sportsdelen) og er veldig fornøyd med den:) Lett å komme fram, god liggestilling og enkelt å slå den sammen/tar liten plass:)
Har prøvd tfk sin et par ganger. Det jeg ikke likte med den var bremsen på styret og glidlåsen for å legge den ned.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har tfk joggster twist, men ikke tatt i bruk sportsdelen enda. Syns den virker alt for stor til gutten min på 6,5 mnd, også liker jeg ikke at jeg ikke kan ha han mot meg. Har bestilt multi x bag for å bruke den som sportsdel vendt mot meg.


Februar-14 mamma <3
 
Hadde jeg skulle valgt mellom de vognene hadde det blitt city elite;) god å trille, enkel å slå sammen og nettere enn tfk. Du har flere ligge / sitte stillinger på sportsdelen også.. Veldig grei kalesj som skjermer godt for solen :)

Tfk er litt mer jobb å slå sammen, glidlås for å justere ligge/sitte stilling. Kalesjen skjermer ikke like god for solen, da bør du kjøpe uvtrekk.. Har opplevd at tfken kan være litt ustabil når det kommer til sportsdelen.

Det med vogn er en smakssans :) vil anbefale deg en tur i butikken å teste ut begge vognene. Slå de sammen, teste de i bilen osv... :)

Jeg har selv emmaljunga og er kjempe fornøyd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det er den jeg heller mest mot:) Kjekt å få flere erfaringer og meninger:)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app
 
Er city elite den du bare kan dra sammen i midten ca av sportsdelen når du skal legge den sammen???
 

Vi likte også den vogna veldig godt. Men på neste butikk vi kom fortalte di at det egentlig var noen bånd eller noe sånn som skulle festes som sikkerhetslås. Men det var mer tungvint så viste som regel ikke det i butikkene...

Ikke lett å vite hva en skal tro og ikke for hver butikk har tydelig sine vogner som du ønsker å selge.....
 
Har du sjekket baby gizmo på YouTube? De har en del "anmeldelser" av barnevogner som ikke er reklame. Men det er jo amerikansk, så de har ikke av alle. Men vet at de har av tfk.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi likte også den vogna veldig godt. Men på neste butikk vi kom fortalte di at det egentlig var noen bånd eller noe sånn som skulle festes som sikkerhetslås. Men det var mer tungvint så viste som regel ikke det i butikkene...

Ikke lett å vite hva en skal tro og ikke for hver butikk har tydelig sine vogner som du ønsker å selge.....

Har en venninne som har city elite og hun sier det ikke er stress.. Er to rødstropper som stikker ut fra under sete som skal kneppes på/av.. De er lett tilgjengelig og ikke vanskelig å kneppefast, tar to sek.. :)
 
Har en venninne som har city elite og hun sier det ikke er stress.. Er to rødstropper som stikker ut fra under sete som skal kneppes på/av.. De er lett tilgjengelig og ikke vanskelig å kneppefast, tar to sek.. :)

Prinsippet er jo at di ikke informerer om det i butikken.....
 
Har mest erfaring med TFK, og edt jeg husker at var så fint med den, var håndbremsen. :)
Ellers er begge vognene like fine, føler det er en smakssak..
Begge blir små sammenlagt, tfken bruker man litt mer tid på å sla sammen, men den blir til gjengjeld veldig liten.
City elite er 1-pull-fold, helt fantastisk konsept.
Tror ikke jeg hjalp deg så veldig nå, men det var ihvertfall det jeg tenkte på først og fremst :p
 
Back
Topp