Babygym

Love4two

Forumet er livet
Kjøpte en babygym til Thea i går på Babyshop.
De hadde tilbud på et fra Tiny Love, det med Nohas ark. Satt ned fra 699,- til 499,- så da slo jeg til.

Thea prøvde det i går kveld da. Lå der og smilte til seg selv i speilet og koste seg masse.
Men jeg syntes hun gikk veldig fort lei. Det var ikke mange minuttene, synes jeg, hun lå der før hun begynte å gråte.
Er dette kanskje kun en tilvennings greie?
At det tar litt tid før hun liker seg der?
Hvor lenge ligger deres babyer?

Vi satt og observerte henne litt og da smilte hun masse. Så fant vi ut at det kunne jo vært koselig å forevige dette koselige øyeblikk, så vi tok fra filmkameraet. Men da hadde det gått lang nok tid for henne, så smilet forsvant etterhvert [:D][:)]

Adrian også blir fort lei av å ligge på babygymmen...
Og han bryr seg ikke om figurene eller noen ting..-han ligger å ser på alt annet i stedet for...

ORIGINAL: Jas

Adrian også blir fort lei av å ligge på babygymmen...
Og han bryr seg ikke om figurene eller noen ting..-han ligger å ser på alt annet i stedet for...

Hehehe...[:D][:D]
Det er jo ikke godt å vite hvordan de liker ting før vi har kjøpt det inn da.
Kan jo tenkes at de gleder seg over de etterhvert som de har fått prøvd de [8|]
Håper håper [:)]

samme her...glodde litt først og så kikker hun andre steder..

tror det blir mer morro for dem når de kan gripe etter tingene og sånn...er vel rundt fem mnd eller noe de kan det ...tror jeg...

Tulla vår prøvde babygymmen sin for første gang i går hun. Kjempe morsomt! Hun lå godt over en halv time - "prata" og lo. Hun ble bra overrasket da hun klarte å få tak i en av figurene, fikk et underlig blikk i ansiktet før hun smilte! Her har den vært en suksess så langt...
Storebror på 3 1/2 syntes også den var morsom.... [:D][:D]

tobarn: har du fått det msn enda??? fix det da snuppa..kan vi prate litt lettere...

Klems

ORIGINAL: FirstTime

tobarn: har du fått det msn enda??? fix det da snuppa..kan vi prate litt lettere...

Klems

Oj, det var en ting jeg har glemt! Skal fixe.....

Jeg har lest flere steder at babygym ikke skal brukes før barnet er 3 måneder gammelt. De første månedene er barnet mer interessert i å se på og ha kontakt med mennesker fremfor ting, de har også mer utbytte av det i forhold til utviklingen. Noen som har snakket med helsesøster om dette? Hva sier de?

ORIGINAL: Labben

Jeg har lest flere steder at babygym ikke skal brukes før barnet er 3 måneder gammelt. De første månedene er barnet mer interessert i å se på og ha kontakt med mennesker fremfor ting, de har også mer utbytte av det i forhold til utviklingen. Noen som har snakket med helsesøster om dette? Hva sier de?

Jeg spurte helsesøster i dag og hun sa det du sier nå, at de ikke er interessert i annet enn anikter og stemmer. De ser ikke så godt til at en babygym så veldig gøy enda sa hun.

dattern min liker den godt. hun ville ikke ligge på den så lenge den første tiden hun heller, men når hu skjønnte at hu kunne ta i tingene og det var litt lyder der så syntes hun det var gøy å ligge der.

ORIGINAL: sarahsmamma

dattern min liker den godt. hun ville ikke ligge på den så lenge den første tiden hun heller, men når hu skjønnte at hu kunne ta i tingene og det var litt lyder der så syntes hun det var gøy å ligge der.

Hvor gammel var hun da?

Back
Topp