Hva skal dere ha her? Og når ca begynner de med det?
Sitter å ser litt på utvalg, for å planlegge kjøpene mine
Sitter å ser litt på utvalg, for å planlegge kjøpene mine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du tror det klarer å holde unna bikkja? [emoji14] heheFant akkurat denne
https://www.mimmis.no/pretty-in-pink-babygym-happy-tweets
Tror jammen den blir bestilt! Virket så kjekk da den har vegger, og vi har en litt vel innpåsliten hund [emoji85][emoji23]
Og du tror det klarer å holde unna bikkja? [emoji14] hehe
Tror eldste begynte rundt 6-7 uker? Bare ikke kjøp en grå/beige/hvit som matcher stua! Grøsser når jeg ser helt fargeløse babygymmer som lovprises i kommentarfeltet under!!! Jeg har en fargerik en kjøpt fra barnas hus, kjekk, men man må "slide" babyen under bøylene. Bøylene på de fleste er jo festet i matten/teppet. Hadde jeg kjøpt ny hadde jeg kjøpt et stativ man setter oppå matte, da kan man heller bare sette stativet over baby. Ville og sett etter en hvor man kan plassere leker langs sidene for å kunne stimulere til å snu/rulle til både høyre og venstre. En del babyer får favorittside av ulike årsaker og vil helst snu seg til en side. Da er det fint å kunne stimulere til å kikke til den "kjipe" siden ved å henge leker på andre siden på babygymmen, og ikke bare over![]()
Har sett på de som er nøytrale, de er veldig fine, men jeg bryr meg ikke såå mye om interiøret og farger, og har jo lest mange steder at de må ha farger
Jeg har sitti å tenkt og tror søstra mi har en som kan brukes fra den er liten til å kunne stå å bruke den til slutt, så jeg skal se om hun ennå har dendet er ett stativ man kan sette over babyen, bare syns jeg ikke finner den igjen på nett (nå er den over 3 år gammel da [emoji28] )
Sniker litt. Vi lærte hunden at det ikke var lov å gå/ligge på babyteppet/gymen. Det krevde litt innsats de første dagene og så satt det. La ned babyteppet før babyen var født.Nja... lov å drømme?! [emoji12][emoji23] Tenker at bikkja iallfall ikke klarer å ligge i veien for ungen, det skjedde nemlig med forrige - sko legge guttungen under babygymmen men bikkja kom og tok heeeele plassen [emoji85]
Sniker litt. Vi lærte hunden at det ikke var lov å gå/ligge på babyteppet/gymen. Det krevde litt innsats de første dagene og så satt det. La ned babyteppet før babyen var født.
Har ikke råd til å kjøpe inn all slags, men noe slikt kan vi vel ønske oss til jul? Kommer jo i november, så passelig å starte med rundt jul da