Har endelig fått babygym i hus! Gleden var stor og troen enda større. Nå skulle lille ligge å pludre mens jeg lager middag... Teori og praksis
Lille begynte å grine og ville absolutt ikke ligge der å se på dingeldangel. Noen som har noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var sånn jeg gjorde det, men ikke tale om. Får prøve igjen en annen dagKan være greit å begynne i det små. Eks bare en leke og bare kort tid. Viktig å være der med baby i starten slik at han/hun føler seg trygg der![]()
Har din baby begynt å snu seg? Hvor ganmel er h*n?Lille her har begynt å like det nå siste to ukene. Snur seg etter lydene fra figurene. Elsker å ligge der med storesøster, de holder gjerne på i en time. Ligger henne på magen, så vipper hun seg over på ryggen når hun er lei![]()
Har din baby begynt å snu seg? Hvor ganmel er h*n?
Lille her har snudd seg i ubevisst fra fire uker. Jeg hadde snudd meg litt vekk fra lekegrinda og skjønte ingenting da han lå på ryggen plutselig.Hun er snart 8 uker, snur seg nok ubevisst. Fascinerende å se på, når hun ligger på magen setter hun albuene opp under seg og svisj over på ryggen. Jeg syntes det var fryktelig tidlig, selv om begge storesøsknene løp avgårde ved 9 og 10 måneder![]()
Oj, så flink da!Lille her har snudd seg i ubevisst fra fire uker. Jeg hadde snudd meg litt vekk fra lekegrinda og skjønte ingenting da han lå på ryggen plutselig.
Wow!Hun er snart 8 uker, snur seg nok ubevisst. Fascinerende å se på, når hun ligger på magen setter hun albuene opp under seg og svisj over på ryggen. Jeg syntes det var fryktelig tidlig, selv om begge storesøsknene løp avgårde ved 9 og 10 måneder![]()
Wow!trente dere mye på magen?
Nei, ikke så mye som vi burde. Prøver litt hver dag, men han har vært sterk i nakken fra han var helt ferskOj, så flink da!hadde dere trent mye på magen da?