Babygym

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Har endelig fått babygym i hus! Gleden var stor og troen enda større. Nå skulle lille ligge å pludre mens jeg lager middag... Teori og praksis:( Lille begynte å grine og ville absolutt ikke ligge der å se på dingeldangel. Noen som har noen tips?

Hvilken babygym er det? Min erfaring er at de enkleste og kjedeligste er de mest interessante :) jeg kjøpte mummitrollet babygym da elste var baby. Null interesse. Så kom tanten min med en kjip plastik babygym. Den var kjempe suksess. Grunnen var at mummifigurene var for 'avanserte'. Den enkle babygymmen hadde enkle figurer i sterke farger :)

Har prøvd flere ganger å legge snuppa under babygymen vi har fra IKEA, men hun blir bare lei seg nesten med en gang:eek: Virker som det blir litt voldsomt for henne å ligge under de "skumle" greiene:p

Kan være greit å begynne i det små. Eks bare en leke og bare kort tid. Viktig å være der med baby i starten slik at han/hun føler seg trygg der ❤️

Lille her har begynt å like det nå siste to ukene. Snur seg etter lydene fra figurene. Elsker å ligge der med storesøster, de holder gjerne på i en time. Ligger henne på magen, så vipper hun seg over på ryggen når hun er lei☺️

Lille her har begynt å like det nå siste to ukene. Snur seg etter lydene fra figurene. Elsker å ligge der med storesøster, de holder gjerne på i en time. Ligger henne på magen, så vipper hun seg over på ryggen når hun er lei☺️
Har din baby begynt å snu seg? Hvor ganmel er h*n?

Har din baby begynt å snu seg? Hvor ganmel er h*n?

Hun er snart 8 uker, snur seg nok ubevisst. Fascinerende å se på, når hun ligger på magen setter hun albuene opp under seg og svisj over på ryggen. Jeg syntes det var fryktelig tidlig, selv om begge storesøsknene løp avgårde ved 9 og 10 måneder☺️☺️

Hun er snart 8 uker, snur seg nok ubevisst. Fascinerende å se på, når hun ligger på magen setter hun albuene opp under seg og svisj over på ryggen. Jeg syntes det var fryktelig tidlig, selv om begge storesøsknene løp avgårde ved 9 og 10 måneder☺️☺️
Lille her har snudd seg i ubevisst fra fire uker. Jeg hadde snudd meg litt vekk fra lekegrinda og skjønte ingenting da han lå på ryggen plutselig.

Lille her har snudd seg i ubevisst fra fire uker. Jeg hadde snudd meg litt vekk fra lekegrinda og skjønte ingenting da han lå på ryggen plutselig.
Oj, så flink da! :) hadde dere trent mye på magen da?

Wow! :) trente dere mye på magen?

Lille her liker babygymmen, har en gammel en... sånn stativ med leker hengende under!
Hun ligger der, titter på lekene og prøver å fange dem :)

Har babygym fra ikea vi og, og ikke snakk om at han skal ligge der. Har ikke prøvd i det siste da, så kanskje interessen har vokst litt til nå.

Back
Topp