Babygym

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Bruker dere det ennå?
Eg hadde ikke brukt det på lenge nå men fant den frem i går, da var det veldig kjekt å henge i stengene sånt de detter ned, for så å krabbe opp til lekene og spise på dem på gulvet :P

Hun bruker den, men hun ruller rundt så mye at hun ofte ligger på tvers eller på magen helt inntil en av stengene og da blir hun ganske irritert :P Legger hun ofte på matta ved siden av, men hun åler seg bort til babygymemen og drar i stenger/lekene så hun syntes nok fortsatt den er stas

Har ryddet den vekk, da han ruller ut og videre bort :P

Nei vi har tatt bort stativet, han bare ruller seg ut av det uansett :-P

Gjorde ikke i lengre tid, for han rullet slik andre sier her. Så satte jeg den frem, og da ble det kjempe spennende igjen. Så nå kommer den frem sånn innimellom, men nye ting jeg har hengt opp :)

Ja. Dn står nå der. Vi legger han under mn han ligger ikke der lenge nå;) dn skal få bære der til han ikke viser interesse lenger:)

Hun bruker den, men hun ruller rundt så mye at hun ofte ligger på tvers eller på magen helt inntil en av stengene og da blir hun ganske irritert :P Legger hun ofte på matta ved siden av, men hun åler seg bort til babygymemen og drar i stenger/lekene så hun syntes nok fortsatt den er stas
Samme her:D

Back
Topp