Babygym :)

Everlasting

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Jeg ser at lille (1 mnd til helga) fokuserer godt på leker jeg holder opp for henne og tenker det er et passende tidspunkt å introdusere henne for babygym.

...Må bare kjøpe først! :P Har dere noen gode forslag? Har dere startet med babygym? :)

Synes denne var veldig fin! Med musikk. Også kan den brukes på flere forskjellige måter! :)

c1ac6cd1ccabca20861c247307d69478

Vi kjøpte denne, brukt på finn.no :) hittil veldig fornøyd, man kan skifte leker og bruke det man vil, som passer veldig bra siden vi har fått veldig mange leker til barnevogn, bilstol osv.
Frøkna er 7 uker og synes leker er spennende når vi holder de, men når hun ligger i babygymen er det ikke like spennende. hun synes å ligge på magen er mye mer stas tror jeg :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    116,2 KB · Visninger: 76
Her er snuppa vår i vår babygym. Vi kaller den jungelgymmen :) Hun er tydelig fan av giraffene. Hun smiler og ler av de. Og man kan henge sine egne leker i og, så vi har noen lamaze-leker i også :)

ImageUploadedByBV Forum1430401712.599889.jpg

image.jpg Her er vesletuppa vår i babygymmen jeg kjøpte for en stund siden. Har blitt litt mer interessert i lekene i det siste, men gidder ikke ligge der så veldig lenge av gangen. Jeg fant mange fine, men dyre babygymmer da jeg skulle kjøpe, men ville ikke legge så innmari mye penger på det. Denne kostet rett under 500,-

Her er snuppa vår i vår babygym. Vi kaller den jungelgymmen :) Hun er tydelig fan av giraffene. Hun smiler og ler av de. Og man kan henge sine egne leker i og, så vi har noen lamaze-leker i også :)

Vis vedlegget 115089
Denne har jeg også og frøkna tar helt av! Sparker, fekter og ler med en gang hun legges ned :)
Den er fra fischer price og har bla lyseffekter i taket og musikk/jungellyder. Myke leker, leker med lyd og speil samt mye spennende på matten. Løp og kjøp!

ImageUploadedByBV Forum1430424071.319398.jpg

Denne har jeg også og frøkna tar helt av! Sparker, fekter og ler med en gang hun legges ned :)
Den er fra fischer price og har bla lyseffekter i taket og musikk/jungellyder. Myke leker, leker med lyd og speil samt mye spennende på matten. Løp og kjøp!

Vis vedlegget 115147

Ja, den er helt super! Og ligger de på magen så er d små zebrahaler som stikker opp, og blad som knitrer osv

Vi har den her fra Barnas Hus. Enkel og grei, og gutten storkoser seg med den, blir fest på gulvet når vi legger han der! :p ImageUploadedByBV Forum1430428132.046395.jpg

Hun er 1 mnd og viser stor glede over uroen over stellebordet og babygymen, men ikke for så lang tid av gangen ennå. Vi har en tiny love babygym etter storebrødrene.

image.jpg Denne har vi :)

Back
Topp