Babygym

M_E

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hva slags babygym har dere ? Har funnet en mummitrollet babygym.. Men lurer på hva dere syns? Er det for lite farger osv? ImageUploadedByBV Forum1422037969.281883.jpg

Har ikke enda.. litt tidlig.. tenker etter en måned eller to :-)

3623546101387518442.jpg

Vi har denne. :)

Mummi er jo kjempekoselig! Personlig ville jeg gått for en med flere farger fordi det stimulerer babyen mer. :)

Jeg liker godt fisher price sine. Gjerne med både speil, og leker med litt lyd i :)

Jeg kan forresten nevne at i ene leken som henger i babygymmen vi kjøpte, er det slik knitrepapir inni som jenta vår likte utrolig godt! Lyden var visst veldig interessant. ;)

ImageUploadedByBV Forum1422049479.509762.jpg har kikket på denne også så kanskje jeg skal gå for den i stedet :) med mer farger osv..

Hva slags babygym har dere ? Har funnet en mummitrollet babygym.. Men lurer på hva dere syns? Er det for lite farger osv? Vis vedlegget 100126
Den var nydelig! :-)
Sånn kunne jeg hatt lyst på også, til lillebror!
Hvor har du kjøpt den?

De små er jo generelt opptatt av sterke farger, men den første tiden er det uansett kontraster, og svart/hvitt som gjelder.

Den andre du har sett på, hvor er den fra?
Den var kanskje litt mer stimulerende med fargene. :-)

ImageUploadedByBV Forum1422073567.299091.jpg vi har kjøpt fisher price musical gym 1-2-3 :) er på salg hos lekmer.no akkurat nå :)

Trenger man babygym helt fra starten? Er så usikker på om jeg skal kjøpe nå eller vente til nurket blir noen måneder.

Vi har jungel-varianten fra FisherPrice. Ble MYE brukt til førstemann, hun elsket den :-)

Trenger man babygym helt fra starten? Er så usikker på om jeg skal kjøpe nå eller vente til nurket blir noen måneder.
Jeg kommer til å vente 1-2 mnd.. etter hva jeg vet begynner de ikke å interessere seg for/gripe etter leker før 3-4 mnd alder, men de kan bli fasinert og kikke på fra rundt 1-2 mnd har jeg hørt..

Back
Topp