Babygym

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Flere som har kjøpt Babygym og tatt den i bruk ??
Fra vi kjøpte til vår begynte virkelig å leke med den, tok det 1/2 uke. Nå e babygymen den beste leken hun har, og hun stor koser seg med den.

Hun e nå 3 1/2 mnd :)
 
Her er babygymmen flittig brukt. Har vel brukt den siden hun var 6-7uker.
Noen ganger kan hun ligge der i 30min helt oppslukt av lekene. Drar bamsene ned og putter dem i munnen :p
 
Så fort jeg fikk rota meg til å kjøpe, så har den vært i flittig bruk! Jan har også en med lyd og lys hos min mamma som også blir brukt med stor iver! :)
 
Veldig flittig i bruk her, har nå "knekt koden" med å dra ned lekene og skal smake og kjenne på de:) så det er absolutt en godkjent leke her i hus :D
 
Har ikke vært populær så langt.. Han hater å ligge for seg selv.. Prøver litt hver dag.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fikk til dåpen, og den er flittig brukt! Kan fint ligge en time å leke for seg selv så mor får ryddet litt ;)
 
Min å ligger for seg selv å leker med den. Men da for eg dårlig samvittighet for at eg ikkje sitter på gulvet å e med henne :p
 
Babygym var lenge favoritten til min yngste. Dro i lekene, puttet de i munnen og dæljet løs på alt :p
 
Hun har prøvd å få tak i bamsene siden 8-9 uker, men det er de siste 2-3 ukene hun virkelig tar tak og drar de ned for så spise på de. Hun er 16 uker.
 
Min river babygymmen ned her nå. Han fikk den da han var ca 1.5 mnd. Han er snart 3.5mndr.
 
Back
Topp