Babygym

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva type babygym har du? Er du fornøyd?
Ta gjerne bilde og legg med slik at eg får sjå. Er så usikker på kven eg vil ha.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

ImageUploadedByBV Forum1396080258.333971.jpg
Har en helt enkelt en slik som denne (bildet funnet via google) som jeg har arva. Funker bra til det lille den brukes nå, så får vi se om jeg oppgraderer seinere.

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Vi har denne. Twinsa stor trives under den.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396083279334.jpg
    1396083279334.jpg
    17,9 KB · Visninger: 63
ImageUploadedByBV Forum1396085102.621250.jpg

Har denne fra barnas hus, men småen bryr seg ikke om den enda.
Hun er mer opptatt av uroen med musikk hun har over lekegrinden.
Katten synes foreløpig babygymmen er mye morsommere :)

• Liker
Reactions: EJ
Vi har denne. Twinsa stor trives under den.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjempefin! Hvor er den kjøpt? :)

Jeg har flere lekematter etter storebror. Den jeg var mest fornøyd med er en med leker på matten i tillegg til de som hang ned over. Kjøpt på spareland barn og utstyr for 6 år siden. Men lånte den bort til kusina mi og når jeg fikk den tilbake er alle lekene borte, bare matten og bøylene over :(
ImageUploadedByBV Forum1396158707.794932.jpg

Jeg har flere lekematter etter storebror. Den jeg var mest fornøyd med er en med leker på matten i tillegg til de som hang ned over. Kjøpt på spareland barn og utstyr for 6 år siden. Men lånte den bort til kusina mi og når jeg fikk den tilbake er alle lekene borte, bare matten og bøylene over :(
Vis vedlegget 55479

Det var jo frekt! Spørte du etter leikene?

Vi arevet en fra naboen. Heter Lamaze. utrolig fornøyd. her er ett bilde av den ☺☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396172439938.jpg
    1396172439938.jpg
    87,2 KB · Visninger: 51
Det var jo frekt! Spørte du etter leikene?

Skal ringe nå, tante skal hit i navnefest og kan ta de med. De lå i en bag som hørte til så mulig hun ikke visste at lekene ikke lå oppi hvis hun har brukt de til noe annet

Skal ringe nå, tante skal hit i navnefest og kan ta de med. De lå i en bag som hørte til så mulig hun ikke visste at lekene ikke lå oppi hvis hun har brukt de til noe annet

Får håpa det da :) Hadde vore veldig frekt om ho hadde tatt dei og ikkje levert tilbake.

Står mellom fisher-price rainbow og den med ugla. Kostar like mykje, men klare ikkje og bestemma meg....

Vi har fått en og lånt en. Den med klarest farger og bjeller i noen av lekene er helt klart favoritten!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

P1030041 – Kopi.JPG
vi har fisher price rainforest.. han er enda litt liten til å bruke den.. men er veldig fornøyd. forskjellige lyder og sanger, lys og leker man kan rotere rundt på stativet.

Back
Topp