babygym

Kripos

Glad i forumet
Januarhula 2014
Har dere begynt å bruke babygym og hvordan har dere ?
 
Vi har begynt litt, de kan gjerne ligge og titte litt der, men de holder ikke ut lenge av gangen. Vår er brukt så jeg er ikke sikker på typen, men det er en jungel med aper og en stor giraff :p Og noe lyd og lys man kan skru av og på (takk og lov for av-knapp ;) )
 
Ja, bruker den hver dag for korte stunder! Ho elsker å ligge under å sparke med bein og vifte med armene!smiler og ler (uten lyd) når hun ligger der.. men ikke lenge om gangen..
Kjøpte min på jollyrom... bet 400 kr... veui ik kas merke, men her henger d også noen dyr på og ei sol som spiller :)
 
Vi har den her (skip hop jungel gym) http://www.skiphop.com/product/giraffesafari_activitygym.htmler veldig fornøyde! Passe 'glorete' ;-) gutten vår på 6 uker elsker å ligge å kikke og sprelle under palmene;) bruker den og til å trene på mageleie. Det ene dyret spiller musikk, mens andre har bjellelyd, eller 'knitrer'. Det er også speil på den ene padden. Vi kjøpte vår på lekmer.no
 
Ruby i aksjon ;)
 

Vedlegg

  • 20140218_093542.jpg
    20140218_093542.jpg
    119,7 KB · Visninger: 81
Vi har kjøpt men har ikke begynt å bruke den ennå. Han sover så mye ennå at vi har ikke fått tid til å prøve den. Og når han er våken så er det mat eller bleieskift. Hvor gammel var barna deres når de begynte å bruke den?
 
Vi har kjøpt men har ikke begynt å bruke den ennå. Han sover så mye ennå at vi har ikke fått tid til å prøve den. Og når han er våken så er det mat eller bleieskift. Hvor gammel var barna deres når de begynte å bruke den?
7uker :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
7 uker høres jo fornuftig ut. Min er bare 4 uker, så har følt det er litt tidlig.

Fine bilder over. Får se om jeg finner en brukt på finn.no. synes det er mye med 1000 spenn for noe de bruker så kort.
 
Min er 6 uker i morgen og vi har en "magegym". Bruker det litt hver dag, men kun det teppet. Den delen han skal ligge på er han fortsatt litt liten for, men teppet har speil, knitrelyder osv., så det blir litt brukt :) Ellers tenkte jeg at jeg skulle kjøpe babygym så fort foreldrepengene kommer inn på konto :p Han har en vippestolaktig sak som han sitter litt i, og den har uro som han er veldig interessert i :)
 
Har brukt vår i litt over en uke, gutten ble seks uker på lørdag. Har en fra Tiny Love (?), masse farger, musikk, speil og figurer som henger over... Han liker seg godt under den, ligger smiler, og spreller med armer og bein ;) Prøver å slå litt etter lekene som henger over. Ligger ikke så lenge, men litt hver dag.
 
Er det bare jeg som er litt sær/ rar/ uopplyst, men er litt skeptisk til sånne babygymmer når de er så små? Når min er våken så vil jeg helst snakke med ham, synge og være sosial - ikke putte ham under en sånn leke, seks uker gammel, liksom. Når de blir eldre er de jo lengre våkne, og bør aktiviseres mer.. Gi meg gjerne noen gode argumenter for - så kan jeg sette opp vår babygym med god samvittighet også ;-)
 
Er det bare jeg som er litt sær/ rar/ uopplyst, men er litt skeptisk til sånne babygymmer når de er så små? Når min er våken så vil jeg helst snakke med ham, synge og være sosial - ikke putte ham under en sånn leke, seks uker gammel, liksom. Når de blir eldre er de jo lengre våkne, og bør aktiviseres mer.. Gi meg gjerne noen gode argumenter for - så kan jeg sette opp vår babygym med god samvittighet også ;-)

Jeg syns det er litt tidlig nå men min er bare 4 uker. Har ikke noen gode argumenter :) Syns du skal ta den i bruk når du syns det er greit ;) Skjønner godt at du heller vil kose med han når han er våken. Syns min er så lite våken at jeg ser ikke behovet for babygym ennå.
 
Er det bare jeg som er litt sær/ rar/ uopplyst, men er litt skeptisk til sånne babygymmer når de er så små? Når min er våken så vil jeg helst snakke med ham, synge og være sosial - ikke putte ham under en sånn leke, seks uker gammel, liksom. Når de blir eldre er de jo lengre våkne, og bør aktiviseres mer.. Gi meg gjerne noen gode argumenter for - så kan jeg sette opp vår babygym med god samvittighet også ;-)
Veldig enig!!! Jeg er også litt skeptisk, derfor har jeg han ikke lenger enn 5 -10 min per dag under babygym. Nå er han riktig nok snart 9 uker og stor gutt, så han har mye glede av den, men jeg legger meg heller ned på matta sammen med han, snakker og synger for han. Han smiler mye mer av meg enn babygymen ;) Mamma er morsomst. Men den kan være veldig kjekk å ha når jeg har ting jeg må få gjort, smurt meg litt mat, gått på do osv :p
 
Er det bare jeg som er litt sær/ rar/ uopplyst, men er litt skeptisk til sånne babygymmer når de er så små? Når min er våken så vil jeg helst snakke med ham, synge og være sosial - ikke putte ham under en sånn leke, seks uker gammel, liksom. Når de blir eldre er de jo lengre våkne, og bør aktiviseres mer.. Gi meg gjerne noen gode argumenter for - så kan jeg sette opp vår babygym med god samvittighet også ;-)
Jeg er egentlig litt både-og... Jeg er enig med deg at det er dumt å la babyene "bare ligge der", så når baby er våken synger, prater og jeg prøver å stimulere han. Men jeg vil liksom ikke at han skal bli vant til å bli underholdt hele tiden, derfor syns jeg babygym er litt genialt så han lærer at han kan ha det moro på egenhånd også. Jeg lar han selvfølgelig ikke ligge der lenge, men f.eks. når jeg støvsuger, henger opp klær osv :)
 
Bebisen min sover ikke på dagen hvis jeg ikke busser han. Så jeg syns det er godt å få lagt han under gymmen slik at jeg får tatt meg lengre dopauser og laget mat. men vil helst prate med bebis når han er våken og fornøyd.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har brukt babygymmen ett par uker, og hun er nå 8 uker. Hun ligger å spreller under der, og det ser ut som hun koser seg. Storesøstra synes det også er gøy å leke med søstra si.
 
Har samme som minimirakler.
det er fisherprice etter storebror.
ikke begynt å bruke enda. hun er bare 3 uker
 
Back
Topp