Babygym

denne har vi og + en helt enkel en i plast, var like populære begge to.

Hehe ja er nok ikke voldsomme greiene som skal til, for å vekke oppmerksomheten dems :) jeg savnet å ha et sånn "stativ" man kan sette over de, med minste jenta her..så spørs om jeg må kjøpe en enkel en :)

★sender fra pipe-gjøken★

Vi hadde bare et sånt billigstativ til storesøster. Der kunne vi bytte ut lekene med hva vi ville og syntes det fungerte fint..
Bruker jo ikke babygym helt i starten så jeg tenkte se det an og heller ønske det i julegave av besteforeldre ;)

På "mobben"

hvor får man kjøpt denne? vet du om den er å kjøpe i rosa oxo??;)
har sett den på lekmer.no men tror de er tomme for øyeblikket... har ikke sett i rosa. jollyroom har den tror jeg :-)

Sniker litt fra november, siden jeg mest sannsynlig skal ha KS i oktober..:) når er det egentlig de begynner å fatte interesse for babygym?

Sniker litt fra november, siden jeg mest sannsynlig skal ha KS i oktober..:) når er det egentlig de begynner å fatte interesse for babygym?
Det er nok veldig individuelt. Jeg kjøpte ikke til datteren min før hun var rundt 2,5 mnd, og da tok det enda noen uker før hun virket interessert. De er så forskjellige disse små. Noen blir lett overstimulert og da er det gjerne greit å vente litt med babygymmen ;)

Ved ca 3 - 4 mnd tenker jeg :-) men veldig individuelt ;)

Er som flere her skriver, er veldig forskjellig.. men med nr 2, så tok jeg fram babygymen når hun var ca 1,5 mnd, og lå lenge å studerte den;):) tok ikke lange tida før hun prøvde å slå etter lekene! Max 1-2 uker.. men er jo veldig begrenset hvor lenge dem orker å ligge der før dem blir slitne da..

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp