Babygym

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hva har du? Eller hva har du tenkt å kjøpe? Noen ekstra fine favoritter?

Jeg myser litt på småtterier på nett, men synes det er fryktelig dyrt med tanke på at vi har en relativt kjip en på loftet.... alle lekene er borte tror jeg... Så har skrekkelig lyst til å kjøpe meg en til :)

skip-hop-treetop-friends-babygym.jpg

lyst på denne kjenner jeg :)

Vi har en som vi fikk til førstemann, veldig kjekk, fine farger, speil, musikk er det og :P Og masse dingeldangel :) Er ikke sikker på hva den heter, har liksom følelsen av at det er fisher price, men aner egentlig ikke :P

Har en fra tiny love etter første, men den ble nesten aldri brukt. Ellers har vi også et stativ fra taf toys etter første som ble flittig brukt og kommer til å bruke dette om igjen hvertfall :)

Fisherprice rainforest har vi.. Den er super, kan bytte ut lekene under og spiller en lang, grei melodi og den har lys som blinker :) Den har iallefall vært gull verdt både her, og hos familie som har lånt :)

Har arvet en, så vet ikke helt hvor den kommer fra. Men den virker myk og god, med mye farger og forskjellige leker som lager lyd og har ulike funksjoner :)

Fisherprice rainforest har vi.. Den er super, kan bytte ut lekene under og spiller en lang, grei melodi og den har lys som blinker :) Den har iallefall vært gull verdt både her, og hos familie som har lånt :)

Den har vi å! Kjøpte den til eldste jenta, og den har vært veldig populær for begge to, også er den like fin enda, så bruker den til nr 3 også :D har også vippestol og uro i samme temaet :)

http://kidsa.no/fisher-price-rainforest-melodies-lights-deluxe-gym.html

★sender fra pipe-gjøken★

takk :-) den var fin :-)

OI! Nå må jeg faktisk revurdere litt tror jeg! Denne var det jo lyd med også! hmmm.... vaaaanskelig :)

Ja det et veldig vanskelig..men jeg er glad jeg valgte denne, gjorde det utfra at jeg ikke visste kjønnet før mye seinere og at det var sterke farger å se på :) og lyd og lys er en bra ting å ha som "tidsfordriv" når dem begynner å bli utålmodig på dårlige tidspunkter :P

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp