Babygym - spørsmål

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Når gir det mening å begynne med babygym?
Hvilken babygym er god for barn?
Finnes det noe viktig å tenke på?
Lønner det seg overhodet å ha babygym til en baby som gulper mye?
 
Når gir det mening å begynne med babygym?
Hvilken babygym er god for barn?
Finnes det noe viktig å tenke på?
Lønner det seg overhodet å ha babygym til en baby som gulper mye?

Sniker
Om du har en baby som gulpa like mye som min, kan jeg bare anbefale en baby gym i denne kategorien. Vi kjøpte vår brukt for 45 kr på loppis og den er like fin fortsatt.
https://www.pinkorblue.no/bieco-fro...dationId=71e55370-0af2-11eb-ad09-b42e9947f3d6

Trenger ikke å være i tre, kan være plast også. Ikke nødvendigvis lekene som henger på som er like gøy hele tiden, men vi kjøpte en pakke med plastringer som man bruker til å henge opp leker. Så kan du egentlig henge opp hva som helst :) den er fin å sette foran vippestol også.
Nå som en person her i huset har utvikling skikkelig ille støvallerg ser jeg bare støvmagneter i de babygymmene som er svære tøymatter i tillegg, men jeg har jo støv på hjernen akkruat nå :hilarious:
Et stativ i tre kn gjerne skrus fra hverandre og bli lite om man vil oppbevare til senere barn.
 
Jeg husker ikke helt når vi tok frem babygymen sist, men husker det var for tidlig :p men det varierer nok fra baby til baby når døm er klare. Jeg har lurt på det samme, for lillebror her virker mye mer moden enn storebroren var på samme alder. Skal på helsestasjon og veie på torsdag, og tenker å spørre da :happy:
 
Jeg tok frem babygymmen da hun var fire uker. Da syntes jeg hun var mye mer våken og interessert. Syntes ikke den ga henne noe de første dagene, men nå som 5,5 uke gammel så ligger hun å titter og pludrer❤️. Har en «kjedelig» en nå på starten (stativ med tre leker som henger ned) også går jeg over om en stund til en sånn jungel med mange dyr som henger rundt omkring med lys og lyd. Min forrige begynte å kjede seg av den første babygymmen etter en stund så da oppgraderte vi til denne: https://www.google.com/search?q=jun...oECAwQAQ&biw=375&bih=553#imgrc=6DEggvNIK5ARaM
 
Jeg tok frem babygymmen da hun var fire uker. Da syntes jeg hun var mye mer våken og interessert. Syntes ikke den ga henne noe de første dagene, men nå som 5,5 uke gammel så ligger hun å titter og pludrer❤️. Har en «kjedelig» en nå på starten (stativ med tre leker som henger ned) også går jeg over om en stund til en sånn jungel med mange dyr som henger rundt omkring med lys og lyd. Min forrige begynte å kjede seg av den første babygymmen etter en stund så da oppgraderte vi til denne: https://www.google.com/search?q=jungel babygym&rlz=1CDGOYI_enNO822NO822&hl=nb&prmd=isvn&sxsrf=ALeKk03e4sH8JVks_kdFF6MVAp8uJEJ6DA:1602359529864&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiQmtG05qrsAhWxlYsKHXu1CRoQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=375&bih=553#imgrc=6DEggvNIK5ARaM

Kult! Vi har bare en sånn kjedelig en vi også. Arva etter søskenbarna til guttene. Får se om jeg også kanskje kjøper en mer fancy en etterhvert som den andre blir kjedelig :D
 
Kult! Vi har bare en sånn kjedelig en vi også. Arva etter søskenbarna til guttene. Får se om jeg også kanskje kjøper en mer fancy en etterhvert som den andre blir kjedelig :D
Vi kjøpte brukt☺️ Så anbefaler deg å sjekke kjøp og salg grupper på fb og Finn.no. De koster jo sånn 1000-1500kr nye de mest fancy.
 
Lurt å kjøpe brukt! Jeg bestemte meg for en jeg ville ha og sjekka finn jevnlig. Fant en til 200,- til slutt! Tror den koster 1500 ny :happy:
 
Begynte å gi glede rundt 6 uker på sist, bryr seg ikke særlig enda hu her. La alltid gulpeklut under hodet på forrige som gulpet mye :)
 
Back
Topp