Bruker298kfa
Elsker forumet
Er det noe i veien det ernæringsmessig?
6- og 8-mndersgrøt.
6- og 8-mndersgrøt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei...sålenge det ikke er eneste måltidet så kan de vel fint få det. er jernberiket. Ellers må 2-3-4 åringer ha variert kost til andre måltider som alle andre.BlackBeauty skrev:
Tøsa skrev:
nei...sålenge det ikke er eneste måltidet så kan de vel fint få det. er jernberiket. Ellers må 2-3-4 åringer ha variert kost til andre måltider som alle andre.BlackBeauty skrev:
Nei de spiser ikke bare babygrøt.
Men de får det til frokost, for de elsker det, og det er så jækla lettvint og billig:P
Vi har slutta med babygrøt.. er lenge sidenDrømmeren skrev:
Lillemann her på snart 16 måneder spiser 8 månedersgrøt enda. Og det har jeg planer om å gi han leeeeenge :) Han liker det så godt, og som de andre sier så er det en veldig grei måte å få i seg jern på :)mamiii skrev:
Kjøper i Sverige, Semper grøt 2 år.Labambie skrev:
Synes det er helt ypperlig jeg. Mi spyr jo av havregrøt, og det skjønner jeg godt
Tøsa skrev:
Kjøper i Sverige, Semper grøt 2 år.Labambie skrev:
Synes det er helt ypperlig jeg. Mi spyr jo av havregrøt, og det skjønner jeg godt
Altså, mine spiser havregrøt, men jeg har ikke tid til å lage det på morraskvisten.
Særlig ikke når eldste skal ha KALD mat. Hvis det er en antydning til lunkent får han helt anfall...
Her spises det også babygrøt enda. :)Ripley skrev:
Og en grei og rask frokost for oss voksne også de dagene matlysten ikke er på topp.