Babygråt...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Om jeg hører babygråt så er jeg på nippen til å gråte selv. Jeg får så utrolig vondt av den lille som gråter. HJELP! Hvordan i alle dager skal det gå når den lille kommer? Jeg kommer jo til å sippe hver gang hun gråter?!:o Er det bare hormonene eller kommer jeg seriøst til å få problemer her?o_O

Om jeg hører babygråt så er jeg på nippen til å gråte selv. Jeg får så utrolig vondt av den lille som gråter. HJELP! Hvordan i alle dager skal det gå når den lille kommer? Jeg kommer jo til å sippe hver gang hun gråter?!:eek: Er det bare hormonene eller kommer jeg seriøst til å få problemer her?o_O

Det er jo et godt tegn at du blir berørt av babygråt da, sånn egentlig. Men tror nok det er en hel del hormoner med i bildet også ja :-)

Du begynner nok å utvikle skikkelig morsfølelse:) Det gjør skikkelig vondt i hele kroppen når din nyfødte gråter i starten, spesielt som førstegangsmor har jeg hørt:) Jeg er ikke så var nå med nummer to, men vondt fremdeles:)

Hm...ser det kan bli en krevende periode når jeg reagerer så lett som jeg gjør:o Jaja, jeg blir nok ikke den første, eller siste, som sitter på senga med en gråtende liten i armene mens tårene renner selv:p Gruer meg litt.

Om jeg hører babygråt så er jeg på nippen til å gråte selv. Jeg får så utrolig vondt av den lille som gråter. HJELP! Hvordan i alle dager skal det gå når den lille kommer? Jeg kommer jo til å sippe hver gang hun gråter?!:eek: Er det bare hormonene eller kommer jeg seriøst til å få problemer her?o_O
Godt å se at noen andre har det akkurat likt som meg! Får vondt i hele meg når jeg hører babygråt!

Godt å se at noen andre har det akkurat likt som meg! Får vondt i hele meg når jeg hører babygråt!
Jeg må flykte fra situasjonen for det er like før jeg tar den lille som gråter (som jeg absolutt ikke kjenner) og prøver alt for at de skal slutte:o Kan fort blir noen kidnappinger på gang. Verst er det med dem som ligger/sitter i vognen og gråter mens foreldrene ikke virker til å bry seg en døyt:mad: Kjenner jeg kanskje overreagerer litt:p

Å ja, dette husker jeg fra sist. Takler ikke å høre på det, MÅ ta opp og bære og trøste. Husker dagene på barsel sist, melka begynte å renne når jeg hørte babygråt ute fra gangen.. Min egen babys gråt var mye høyere og mer intens enn alle andre babyer.

Om jeg hører babygråt så er jeg på nippen til å gråte selv. Jeg får så utrolig vondt av den lille som gråter. HJELP! Hvordan i alle dager skal det gå når den lille kommer? Jeg kommer jo til å sippe hver gang hun gråter?!:o Er det bare hormonene eller kommer jeg seriøst til å få problemer her?o_O
Lille her er 4 uker, og de første to ukene grein jeg da hu grein :p Gikk heldigvis (nesten!) over.

Jeg må flykte fra situasjonen for det er like før jeg tar den lille som gråter (som jeg absolutt ikke kjenner) og prøver alt for at de skal slutte:eek: Kan fort blir noen kidnappinger på gang. Verst er det med dem som ligger/sitter i vognen og gråter mens foreldrene ikke virker til å bry seg en døyt:mad: Kjenner jeg kanskje overreagerer litt:p

Skriver under på situasjoner hvor det ikke virker som dem som triller barnet bryr seg.
Husker på slutten av sist svangerskap var jeg, og mannen på et kjøpesenter. Der var det et barn som var alt for lite til, og sitte vendt fra Moren i vogna. Dette barnet grein, og grein. Moren bare trillet videre rundt i butikkene der inne. Husker jeg sa til mannen at det barnet der får for mye stimuli, og inntrykk inn uten, og kunne søke morens trygge blikk når det blir formye. Alt skrek i meg, og til slutt sa jeg høyt til mannen at det barnet er alt forlite til, og ikke kunne se Moren sin. Burde hatt barnet vent mot seg, og nå bør hun ta henne opp og gi henne tryggheten hun trenger. Fikk et surt blikk av Moren, men det ble hørt, og gjort i alle fall...

Skriver under på situasjoner hvor det ikke virker som dem som triller barnet bryr seg.
Husker på slutten av sist svangerskap var jeg, og mannen på et kjøpesenter. Der var det et barn som var alt for lite til, og sitte vendt fra Moren i vogna. Dette barnet grein, og grein. Moren bare trillet videre rundt i butikkene der inne. Husker jeg sa til mannen at det barnet der får for mye stimuli, og inntrykk inn uten, og kunne søke morens trygge blikk når det blir formye. Alt skrek i meg, og til slutt sa jeg høyt til mannen at det barnet er alt forlite til, og ikke kunne se Moren sin. Burde hatt barnet vent mot seg, og nå bør hun ta henne opp og gi henne tryggheten hun trenger. Fikk et surt blikk av Moren, men det ble hørt, og gjort i alle fall...
Jaaa!! Akkurat sånn!! Jeg kjenner jeg får helt angst når jeg ser/hører sånt:(

Jaaa!! Akkurat sånn!! Jeg kjenner jeg får helt angst når jeg ser/hører sånt:(

Jeg skulle ønske jeg var tøffere mange ganger. At jeg hadde turt, og gå bort..
Men jeg tar liksom den feige utvegen, og sier det høyt til mannen for at det skal bli hørt, og gjort noe med.

Har gått bort til en Mor en gang som ble sur. Hun hadde pakket ungen inn i vogna med klær sovepose osv Mens hun selv hadde tatt av jakken, og hengt den over håndtaket på vogna der hun gikk med vogna inne på kjøpesenteret med de varme spotlightene. :o
Da måtte jeg bare si noe.
Er jo så farlig med tanke på overoppheting, og krybbedød.
Min mor mistet broren min i krybbedød derfor er det noe jeg er veldig ops på.
Etter det synes jeg det ble litt ekkelt og risikere sure svar så da ble det liksom gjort via at jeg snakker høyt til mannen min for at det skal bli hørt :smiley-ashamed008

Jeg skulle ønske jeg var tøffere mange ganger. At jeg hadde turt, og gå bort..
Men jeg tar liksom den feige utvegen, og sier det høyt til mannen for at det skal bli hørt, og gjort noe med.

Har gått bort til en Mor en gang som ble sur. Hun hadde pakket ungen inn i vogna med klær sovepose osv Mens hun selv hadde tatt av jakken, og hengt den over håndtaket på vogna der hun gikk med vogna inne på kjøpesenteret med de varme spotlightene. :o
Da måtte jeg bare si noe.
Er jo så farlig med tanke på overoppheting, og krybbedød.
Min mor mistet broren min i krybbedød derfor er det noe jeg er veldig ops på.
Etter det synes jeg det ble litt ekkelt og risikere sure svar så da ble det liksom gjort via at jeg snakker høyt til mannen min for at det skal bli hørt :smiley-ashamed008
Du er modigere enn meg! Jeg har bare måtte forsvinne fra situasjoneno_O

Jeg begynner ikke å gråte selv, men føler jeg blir ømmere i puppene om babyer gråter :o

Back
Topp