~babyglass til 3 mnd?

ja har jo sett selv det er mange som kun er ute etter å spre dritt her inne.. og sånt gjør meg irritert.. må da være mulig å komme med ett spm å bli tatt seriøst og ikke få slengt frekke kommentarer etter seg osv.. :)

prøvde grøt ista, det gikk ned det, lagde ikke så veldig tykk men ikke helt rennende heller.. og virker som hun likte det veldig godt.. ga 4 små skjeer og resten melk, så da får vi se og håpe hun sover endel i natt;]

ORIGINAL: Marinahh

ja har jo sett selv det er mange som kun er ute etter å spre dritt her inne.. og sånt gjør meg irritert.. må da være mulig å komme med ett spm å bli tatt seriøst og ikke få slengt frekke kommentarer etter seg osv.. :)

prøvde grøt ista, det gikk ned det, lagde ikke så veldig tykk men ikke helt rennende heller.. og virker som hun likte det veldig godt.. ga 4 små skjeer og resten melk, så da får vi se og håpe hun sover endel i natt;]

Håper det funker! Noen tror fortsatt at det di gjør er det eneste rette[8|], men gjør det som funker for dere å drit i di som svarer deg frekkt.

grunnen til at jeg spørte på nytt var for å få litt fler hyggelige svar og erfaringer fra andre når det hjelder annet enn melk. jo flere svar, jo bedre.. følte det tok helt av på forrige innleggende og blei mer krangling og usaklige kommentarer hit og dit.

idag prøvde vi grøt nå for første gang og det gikk rett ned det.. virket som hun synes det var godt.. ga henne 4 små skjeer for visste ikke helt hvor mye hun skulle få.. håper hvertfal hun sover godt og ikke våkner hele tiden fordi hun er sulten :)  håper på det beste:D

Her begynte vi med litt grønnsakspure og potetmos på glass da hun var ca 3,5 mnd[:)] Gikk så fint atte[:)] Og hun elsker det[:)] (Avføringen blir jo annerledes når de begynner med fast føde, bare så du ikke blir forskrekket neste gang du skal skifte bleie[;)])Blandet middagen ut med litt mme i begynnelsen, for å få den litt tynnere og mildere i smaken for henne.

Inne på BV er det som å banne i kirka hvis man gjør noe utenom "normalen"...du må bare overse disse håpløse svarene du har fått i den forrige tråden din, og følg mammahjertet ditt du[:)]

Bon apetitt;)

Ja har prøvd litt sviskemos før når det er gått litt tid siden sist hun har bæsjet og da har det kommet i løpet av noen timer:)

Startet med grøt når han var litt over 3 mnd (han er født 3 uker før termin), han ble aldri mett av mme og 1-1 1/2 time etter han hadde spist var han like sulten igjen. Melk var tydeligvis ikke nok for han. Så vi begynte med grøt og han ble en mye roligere og mer fornøyd unge. Har heller aldri hatt problemer med magen av det. Det er akkurat det samme om du begynner med grøt eller grønnsaksmos iflg ekspertene, bare man ikke introduserer for mange ingredienser på en gang. Noen barn har faktisk behov for fast føde før 4 mnd, og som mamma så kjenner man sitt eget barn best og ser om det er fornøyd med den maten den får eller ikke.

Om hun våkner annenver time vil jeg kanskje tro hun har vondt noen plass??

Jeg vil anbefale en tur til kiropraktor for å sjekke evt låsninger i nakke, korsrygg eller bekken. Min gutt skrek mye om kvelden når han var 2-3mnd, så vi tok turen til kiropraktor. Da fortalte han meg at MANGE barn sliter med stivheter fra födselen, som lett kan ordnes med 2-3 behandlinger.
Faren med og ikke gjöre noe med det er at en ser det igjen når barnet kommer til krabbe- og gåstadiet, og det har også vist igjen i sengeväting hos eldre barn..

Back
Topp