babygender testen.. ;)

Sikkert morsomt å prøve dette - men det er ikke sikkert. Så om man virkelig ønsker seg et spesifikt kjønn så tror jeg man burde la ver å ta slike tester for å unngå å få et resultat på testen og et annet på ultralyd og til slutt ende opp med å bli skuffet fordi man forventet et visst kjønn.
Les litt på amerikanske forum så ser du hvor mange som har fått feil resultat på denne testen. Det er og blir 50 % sjangs for at testen viser riktig - samme om du tisser i en kopp med natron, ser på det kinesiske fødselskartet eller trer en nål på et hårstrå :)

Ikke meningen å være negativ, pessimist eller gledesdreper altså! Bare litt realistisk :) ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Det er jo bare på moro :)
Alle skjønner jo at det lett kan være feil :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Det er jo bare på moro :)
Alle skjønner jo at det lett kan være feil :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Jada - håper bare at ingen ender opp veldig skuffet! Skal lett innrømme at jeg har kikket på fødselskartet jeg også - bare at jeg tar det ikke så fryktelig bokstavelig det som står der :) Skjønner at det er for morro hos de aller fleste, men tenker også at det helt sikkert finnes noen som tar slike tester fryktelig seriøst..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Denne vil jeg og prøve :D
Natron testen, tisser man rett oppi en beholder med pulver natron eller blander det ut med vann først ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert moro å ta testen, men leste et sted at de aller fleste får jente som resultat...

Ja, spennende å se! Ei venninne tok den i går, 19 uker på vei og de får en gutt ifølge gendertesten og oul! Moro å se på ul, er jo bare for moroskyld!

Back
Topp