Babyfotografering

Twilight

Forumet er livet
Er det noen som har vært på det?

Vi skal imorgen og lurer på hva som er lurt å ha med av klær/tilbehør?

Hva tok dere med?

Er det noen som har vært på det?

Vi skal imorgen og lurer på hva som er lurt å ha med av klær/tilbehør?

Hva tok dere med?
Det er godt mulig at den som skal fotografere babyen har en del ting. Det varierer ivertfall fra fotograf til fotograf. Her har fotografen masse.

Du kan ta med feks. Strikkepledd, klær til babysen og liknende

Ikke ha for mange plagg. baby blir stresset. Kom med klærne dere vil bruke, og kle heller av :) vi hadde med skjørt og hårpynt

Hadde med et hjemmestrikket pledd, lue og en bamse mormor har lagd til han. Fotografen hadde masse props.

Skal ha med rumper, Dolly skjørt og hårpynt som passer til skjørtet. Og noen luer som jeg har strikket :) håper virkelig hun ikke har skrike tid når vi skal ta bilder

Skal ha med rumper, Dolly skjørt og hårpynt som passer til skjørtet. Og noen luer som jeg har strikket :) håper virkelig hun ikke har skrike tid når vi skal ta bilder
Når skal dere ta bilder? hvor gammel er hun da? pleier hun å skrike mye?

Her hadde vi fotografering av storebror når han var 3,5 uke. han reagerte kraftig på Blitz. å skrek veldig mye. Tok han nesten 1 time å bli rolig. da lot fotografen han være litt lengre for å ta litt bilder. da fikk vi kun våken bilder. med lillesøster fikk vi kun sove bilder 1 uke

Hun er 15 dager idag, skal være der kl 12. På dagtid sover hun mye så håper på at hun kan sove tungt den tid. Hun skal hvertfall være mett før vi drar :p

Når hun har de skrike anfallene er det vanskelig å få hun tilmålte slutte, men som sagt er det mest om kvelden. Satser på at det går fint.

Hun er 15 dager idag, skal være der kl 12. På dagtid sover hun mye så håper på at hun kan sove tungt den tid. Hun skal hvertfall være mett før vi drar :p
Vi var på nyfødtfoto da jr var 11 dager. Han sov gjennom første økt, fikk pupp og sov resten av tiden. De pleier jo å ha det veldig varmt i studio så babyen skal sove. Masse lykke til! Vi hadde det veldig gøy på vår hvertfall :)

vi fikk utlevert hjemmestrikkede sokker og lue på fødehjemme til storebror, hadde med det på fotografering til begge guttene våres, kjekt å ha de avbildet i det første plagget de hadde på seg når e kom til verden :)
Hadde også med kosebamsene deres. Men tok mest bilder uten noen ting :)

Hvordan gikk det? :)

Gikk veldig bra faktisk :) *letta*

Hun var lys våken under fotograferingen så det ble en del bilder der hun har øya åpen og faktisk så var hun overraskende blid :)

Vi prøvde å få hun til å sove ved å gi pupp, men hun ble bare mer våken :D

Vi fikk veldig fine søsken bilder der begge jentene hadde på Dolly skjørt ;)

Så ble snuppa sliten og fikk pupp så sovna hun litt, da fikk vi noen bilder der hun sover også ;)

Jeg gleder meg skikkelig til å se bildene :D

Back
Topp