Babyens spark

Han har er mye mer aktiv enn storesøsteren var. Deilig at de gir lyd fra seg :-)

Vet ikke om jeg kjenner spark 5 ganger i timen, men kjenner mye liv. Har egentlig tenkt på det; hvorfor akkurat spark, liksom? Hva er babyens instinkt på å nettopp sparke.

Jeg kjenner minst like ofte "slag", altså bevegelse med armene. Og jeg kjenner at han beveger seg, snur seg og skifter stilling mye. Og at han TRÅKKER på bekkenet mitt!!!

Det kalles vel gjerne bare spark fordi det ikke er så lett og finne ut hva de gjør på der inne ;-) Kan jo headbange for alt vi vet :p

kjenner stort sett en del hver dag :) men hatt noen rolige perioder. de dagene jeg har vært mye aktiv, og setter meg ned, går tulla mi helt amok inni magen ::D er så hærlig og kjenne på <3

Har dere begynt å se at hele magen flytter på seg når babyen skifter stilling?:anyone

Her har det vært sånn noen uker allerede, det begynner tydeligvis å bli trangt til henne :dontknow

Kjenner bevegelse hver dag. Men ikke sett noe tydelig mønster ennå. :)

Jeg må ha en kjempebaby i magen:confused005

Jeg kjenner det så avgjort ikke 5 ganger i timen. Men når h*n først setter igang er det livatt inni der!

Jeg har kjent mindre og svakere spark siden lørdag, lurer på å ringe legen bare for å sjekke, men føler meg egentlig litt hysterisk.

Jeg kjenner ofte spark og romsteringer :) har i de siste kjent ekstra godt når jeg ligger på siden, akkurat som om hun prøver å dytte seg ut der ;) har lagt hånden min der på siden mellom magen og madrassen for å lindre litt på ubehaget og da kjenner jeg henne godt! Ganske sprøtt! Vet ikke hvilke kroppsdeler det er, men det er lite og beinet som stikker utover! I går så la jeg merke til at hvis jeg dultet borti magen der, så er det ikke lenge etter jeg kjenner dulting tilbake :) ma'en kjente det også og syntes det kjentes sprøtt ut at vi kunne kjenne deler av kroppen hennes nå :D

Jeg har kjent mindre og svakere spark siden lørdag, lurer på å ringe legen bare for å sjekke, men føler meg egentlig litt hysterisk.
Ring til legen, du. Om det skulle være hysteri er det bedre at legen din forteller deg det enn at du går rundt og er hysterisk alene:) Har merket at barnet plutselig har roet det veldig ned, jeg også. Ble litt engstelig, men så tok det seg opp igjen. Tror nok det bare er sånn det er med de små, i perioder. De må nok hvile ekstra her og der. Kanskje særlig nå når de skal skyte endel fart på vekten?

Her er det fotballturnering fra 21-03hver natt, akkurat som broren og noe på morran og dagen, men den sover vel stort sett da. Nå sparkes det enormt her og jeg ser hele magen bevege seg

D e bare å ringe sykehuset så tar de en titt, opplevde mye av d i forrige svangerskap... Ble mange tura på ahus

Jeg skulle ønske babyen ikke var så var på lys og berøring:
om jeg legger hånden på magen, for å kjenne på henne der hun styrer med noe, synker hun bare unna/innover med en gang.
Nesten hver gang jeg bare løfter på genseren stopper hun opp. At det blir litt lysere finter henne helt ut, virker det som.
Hun liker stemmen til pappaen sin da - når han er i nærheta virker hun nysgjerrig og spinner litt ekstra rundt. Meg er hun tydeligvis ikke så interessert i. Ha ha.

Jeg skulle ønske babyen ikke var så var på lys og berøring:
om jeg legger hånden på magen, for å kjenne på henne der hun styrer med noe, synker hun bare unna/innover med en gang.
Nesten hver gang jeg bare løfter på genseren stopper hun opp. At det blir litt lysere finter henne helt ut, virker det som.
Hun liker stemmen til pappaen sin da - når han er i nærheta virker hun nysgjerrig og spinner litt ekstra rundt. Meg er hun tydeligvis ikke så interessert i. Ha ha.
Oss er de lei av alt. :p

Merker min er ikke så var på lys, men høye lyder. Hun gikk baserk i magen når hun ble utsatt for høy feedback fra høyttaler i forgårs. Hun ble nok skremt og jeg satt å holdt meg for øyrene :P

Back
Topp