Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg kjenner spark 5 ganger i timen, men kjenner mye liv. Har egentlig tenkt på det; hvorfor akkurat spark, liksom? Hva er babyens instinkt på å nettopp sparke.
Jeg kjenner minst like ofte "slag", altså bevegelse med armene. Og jeg kjenner at han beveger seg, snur seg og skifter stilling mye. Og at han TRÅKKER på bekkenet mitt!!!
Min mage blir også skjev ikke veldig men jeg ser det og hun dytter og presser mye mere nå enn før så er tydelig det begynner å bli litt trangere om plassen jaJeg må ha en kjempebaby i magen
Ring til legen, du. Om det skulle være hysteri er det bedre at legen din forteller deg det enn at du går rundt og er hysterisk alene Har merket at barnet plutselig har roet det veldig ned, jeg også. Ble litt engstelig, men så tok det seg opp igjen. Tror nok det bare er sånn det er med de små, i perioder. De må nok hvile ekstra her og der. Kanskje særlig nå når de skal skyte endel fart på vekten?Jeg har kjent mindre og svakere spark siden lørdag, lurer på å ringe legen bare for å sjekke, men føler meg egentlig litt hysterisk.
Ja, bedre å ringe å få beskjed om at det var ingenting, enn omvendt.Jeg har kjent mindre og svakere spark siden lørdag, lurer på å ringe legen bare for å sjekke, men føler meg egentlig litt hysterisk.
Har du fått sjekket det utJeg har kjent mindre og svakere spark siden lørdag, lurer på å ringe legen bare for å sjekke, men føler meg egentlig litt hysterisk.
Oss er de lei av alt.Jeg skulle ønske babyen ikke var så var på lys og berøring:
om jeg legger hånden på magen, for å kjenne på henne der hun styrer med noe, synker hun bare unna/innover med en gang.
Nesten hver gang jeg bare løfter på genseren stopper hun opp. At det blir litt lysere finter henne helt ut, virker det som.
Hun liker stemmen til pappaen sin da - når han er i nærheta virker hun nysgjerrig og spinner litt ekstra rundt. Meg er hun tydeligvis ikke så interessert i. Ha ha.