Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jentenavnet er klart! Guttenavnet er mye værre.... akkurat nå er det bare ett som er aktulet. Men tror jeg kommer til å dra fram noen alternativ om det er gutt
Vesla fikk ikke navnet sitt før hin var nesten 14 dager gammel - for oss var det riktig å bli litt kjent med henne før vi bestemte oss.
Denne gangen har vi begynt å diskutere litt frem og tilbake, som vi også gjorde sist, men regner ikke med at navnet blir klart før lenge etter at babyen er født. For oss er der viktigst at navnet passer til barnet og hans/hennes personlighet.
Hadde navn klart, men viste seg at en i nærmeste familie tok navnet jeg hadde sagt jeg ville ha til barnet mitt. Barnet ble født for noen uker siden og jeg ble skikkelig sint over annonsen jeg så på facebook med presentasjon av barnet deres med "mitt" navnevalg. Nå vet jeg ikke om om vi skal bruke samme navn eller prøve å like et annet..