Babyens navn...

Vi har ikke tenkt på navn, begge to har 0 alternativer. Kanskje vi begynner å tenke litt på det etter oul, men vil tro det blir vanskelig å finne navn på tredjemann. Og ting som er vanskelig blir ofte utsatt :p

Nei, ikke begynt å tenke på navn enda :) Sønnen min fikk ikke navn før etter han var født, han var 1 dag gammel før vi valgte noe navn til han :)

Jeg har tenkt litt selv, men foreløpig ikke snakket med mannen om det.

Har i alle år hatt guttenavnene klart, oppkalling etter min morfar, men nå har min svoger og svigerinne "tatt" det navnet for et halvt år siden. Kjenner det er ganske sårt, men ikke visste de om at jeg ønsket å bruke det og det er oppkalling etter hennes far, så jeg kan jo ikke si noe på det. Skal jeg høre på de som sier at jentesvømmerne lever lengst mens guttesvømmerne er raskest, så venter jeg dessuten ei jente, og da er jo det navnet uaktuelt (evt. jenteversjon av det er navnet på min manns ex, så det er heller ikke aktuelt).

Joda, navn svirrer i hodet. Blir nok enklere når vi vet om det er jente eller gutt:happy:. Jentenavn jeg liker: Emilia, Mila, Milea, Ida, Mina, Filippa, Milla, Tilde. Guttenavn jeg liker: Filip, Teo, Milan, Emilian, Mathias.

Ja, guttenavn er klart. Det er det samme navnet vi tenkte på forrige gang, men da ble det jente. Dersom det blir jente nå, så står det mellom flere alternativer:)

Vi har jentenavn. Det ble bestemt lenge før vi planla baby. Sambo hadde et sterkt ønske om at det navnet skulle bli valgt om det ble jente en gang i framtida. Jeg likte navnet så hvorfor ikke :)
Guttenavn derimot sliter vi en del med. Kjenner mange med guttebabyer rundt oss som har "tatt" alle de navnene vi liker :p

Har noen alternativer, men syns egentlig det er få navn jeg liker så dette blir vanskelig kjenner jeg :p

Jente navnet er klart og halve guttenavnet klart :) så får vi se når vi vet hva som gjemmer seg inni her :)

Jeg har i hvert fall begynt å tenke på det :) gubben er fortsatt litt mer reservert.
Liker disse jentenavnene: mille Sofia, Amelia, ava Marie:)
Er bare ett guttenavn foreløpig, og det er Henry ❤ syns det er så fint :D så spent da gubben blir mer interessert;)

Jeg har laget lister på jente- og guttenavn, men vi har ikke diskutert det sammen ennå. Vi kommer nok til å gruble en del hver for oss, før vi prater sammen. Vi er begge veldig opptatt av oppkalling, så det blir nok oppkalling etter besteforeldre uansett, tenker jeg :) har en del fine alternativer å velge mellom!

Jeg har laget lister på jente- og guttenavn, men vi har ikke diskutert det sammen ennå. Vi kommer nok til å gruble en del hver for oss, før vi prater sammen. Vi er begge veldig opptatt av oppkalling, så det blir nok oppkalling etter besteforeldre uansett, tenker jeg :) har en del fine alternativer å velge mellom!
Vi også har et dobbeltnavn for jente hvor vi bruker to av oldemødrene sine navn. <3
Guttenavn har vi også, men det er ikke noe oppkalling.

Her er lista mi ; Ellie, Eiril, Elida, Eilen, Elsie, Emily.
Elvin, Eskil, Eilev, Emrik, Evald, Eliot.

Jente navn har jeg fra før. Spørs om mannen godkjenner :p
Gutte navn blir nok vanskelig.
Men vi må først finne ut hva det blir , så blir lettere å tenke :)

Joda, har noen navn son kverner rundt, vi er litt uenige da. Har snakket om det lenge da.

Vil gjerne bruke et familienavn. Alltid vært litt fnurt over at jeg ikke er kalt opp etter noen hehe..

Har vært innom tanken, men ikke noe mer enn vanlig når jeg ikke er gravid :-) blir nok ikke noe tena før vi vet kjønn :-)

Blir enklere når man får vite kjønnet å velge navn,tenker jeg. Også må man jo se barnet Før vi bestemmer oss. Skal jo trodd alt passe barnet

Back
Topp