Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skjønner at det er skremmende ja :-(
Her kjenner jeg at babyen er overalt for tiden, har vært skremmende rolig et par dager da, men i dag har jeg kjent kraftige spark alt fra helt nederst til langt over navlen hehe
Vet ikke hvordan den lille ligger nå, men skal på UL om 3 uker igjen, og håååper den ikke ligger i sete da Begge gangene jeg har vært gravid har de lagt i sete. Første gangen ble det planlagt KS, noe jeg ikke har lyst til igjen, og andre gangen dødfødsel i uke 28, så NÅ vil jeg ha en "normal" fødsel!
Hvilke vei ligger de når det er så rolig? Vet du det?
Her har det også vært veldig rolig ett par dager, men jeg har ingen "vondter" så bekymrer meg ikke.
Får av og til ett lite "Jeg-lever" spark, men så er det ganske rolig igjen.. Var voldsomt mye forrige uke..
Merker jeg er glad jeg er uvitende førstegangsfødende når jeg leser om dere over.. Huff! Jeg har kjempe lyst på KS, da jeg ikke skjønner hvordan det skal være naturlig å få en baby ut der nede.. Godt ett svangerskap er 9 mnd, og jeg ikke har vært med på å føde før
de ligge å sparke innover mot ryggen f.eks da er det ofte man ikke kjenner det, hvertfall ikke så tidlig det er vel også andre veier den kan sparke så du ikke kjenner så mye, men det vet jeg for lite om til å si dessverre.Hvilke vei ligger de når det er så rolig? Vet du det?
Her har det også vært veldig rolig ett par dager, men jeg har ingen "vondter" så bekymrer meg ikke.
Får av og til ett lite "Jeg-lever" spark, men så er det ganske rolig igjen.. Var voldsomt mye forrige uke..
Merker jeg er glad jeg er uvitende førstegangsfødende når jeg leser om dere over.. Huff! Jeg har kjempe lyst på KS, da jeg ikke skjønner hvordan det skal være naturlig å få en baby ut der nede.. Godt ett svangerskap er 9 mnd, og jeg ikke har vært med på å føde før
Er vel litt enkelt å henge seg opp i alt som kan gå gale gjennom en fødsel.. Det blir nok vanlig fødsel så langt det lar seg gjøre, men er absolutt ikke noe jeg ser frem til! Skulle ønske de kom med storken..
Hehe.. Takk for svar dere. På alt sammen! Så får vi krysse fingrene på at vi fiser de ut på timen!