Babyens leie i magen

Ja, blir spennende å se fremover. Vet jo dom sagt at det enda er tidlig. Det er bare at hastesnittet endte opp som en grusom opplevelse, men mye var jo på grunn av dvangerskapsforgiftning som utviklet seg dramatisk fort...

skjønner at det er skremmende ja :-(

Her kjenner jeg at babyen er overalt for tiden, har vært skremmende rolig et par dager da, men i dag har jeg kjent kraftige spark alt fra helt nederst til langt over navlen hehe

min sitter også i seteleie, håper han snur seg :p

var på UL i dag og her ligger den ikke i noe spesielt leie ennå hvertfall for her var den overalt hele tiden hehe

skjønner at det er skremmende ja :-(

Her kjenner jeg at babyen er overalt for tiden, har vært skremmende rolig et par dager da, men i dag har jeg kjent kraftige spark alt fra helt nederst til langt over navlen hehe

Hvilke vei ligger de når det er så rolig? Vet du det?
Her har det også vært veldig rolig ett par dager, men jeg har ingen "vondter" så bekymrer meg ikke.
Får av og til ett lite "Jeg-lever" spark, men så er det ganske rolig igjen.. Var voldsomt mye forrige uke..

Merker jeg er glad jeg er uvitende førstegangsfødende når jeg leser om dere over.. Huff! Jeg har kjempe lyst på KS, da jeg ikke skjønner hvordan det skal være naturlig å få en baby ut der nede.. Godt ett svangerskap er 9 mnd, og jeg ikke har vært med på å føde før ;)

Vet ikke hvordan den lille ligger nå, men skal på UL om 3 uker igjen, og håååper den ikke ligger i sete da :P Begge gangene jeg har vært gravid har de lagt i sete. Første gangen ble det planlagt KS, noe jeg ikke har lyst til igjen, og andre gangen dødfødsel i uke 28, så NÅ vil jeg ha en "normal" fødsel! :)

Vet ikke hvordan den lille ligger nå, men skal på UL om 3 uker igjen, og håååper den ikke ligger i sete da :P Begge gangene jeg har vært gravid har de lagt i sete. Første gangen ble det planlagt KS, noe jeg ikke har lyst til igjen, og andre gangen dødfødsel i uke 28, så NÅ vil jeg ha en "normal" fødsel! :)

Usja :/ Har heller ikke lyst på KS, så håper på en normal og fin fødsel for oss begge! :)

Her har det også vært veldig rolig ett par dager, men jeg har ingen "vondter" så bekymrer meg ikke.
Får av og til ett lite "Jeg-lever" spark, men så er det ganske rolig igjen.. Var voldsomt mye forrige uke..

Merker jeg er glad jeg er uvitende førstegangsfødende når jeg leser om dere over.. Huff! Jeg har kjempe lyst på KS, da jeg ikke skjønner hvordan det skal være naturlig å få en baby ut der nede.. Godt ett svangerskap er 9 mnd, og jeg ikke har vært med på å føde før ;)

Skjønner du blir litt skremt av å lese erfaringene til oss andre. Men håp likevel på vanlig fødsel, da KS ikke er noe jeg anbefaler fra min side. Hadde mye smerter og plager i etterkant. KS er tross alt ett kirurgisk inngrep, som jeg KUN ønsker dersom det ser ut for å gå samme veien som sist! ;)

de ligge å sparke innover mot ryggen f.eks da er det ofte man ikke kjenner det, hvertfall ikke så tidlig det er vel også andre veier den kan sparke så du ikke kjenner så mye, men det vet jeg for lite om til å si dessverre.
Det jeg kan si var at sønnen min hadde veldig mange rolige perioder i hele svangerskapet hvor jeg kjente lite til han, men han var frisk og fin :-)

også du, det beste for både deg og baby er og i det minste prøve vaginal fødsel, hvertfall om det ikke er spesielle omstendigheter.
og om du har blitt skremt vanskelige fødselshistorier finnes det også gode :-) min forrige fødsel var veldig intens, men rask, ca 4- 5t fra første rie, full åpning da jeg kom inn på sykehuset, gutten var ute ca 8- 10 min etter jeg kom opp på føden og jeg hadde bare et lite skrubbsår som ikke trengte syes i det hele tatt.
det beste er nok om du bare klarer å tenke at du tar det som det kommer :-) klart det er vondt å føde, men som i mitt tilfelle f.eks fullt overkommelig, selv om det kom noen banneord fra fødesenga hehe
Jeg var også oppe å gikk litt, på do også videre bare en kort stund etter fødselen, litt usikker på hvor lenge, men 20- 30 min kanskje :-)

Er vel litt enkelt å henge seg opp i alt som kan gå gale gjennom en fødsel.. Det blir nok vanlig fødsel så langt det lar seg gjøre, men er absolutt ikke noe jeg ser frem til! Skulle ønske de kom med storken..;)
Hehe.. Takk for svar dere:). På alt sammen! Så får vi krysse fingrene på at vi fiser de ut på timen;)!

Er vel litt enkelt å henge seg opp i alt som kan gå gale gjennom en fødsel.. Det blir nok vanlig fødsel så langt det lar seg gjøre, men er absolutt ikke noe jeg ser frem til! Skulle ønske de kom med storken..;)
Hehe.. Takk for svar dere:). På alt sammen! Så får vi krysse fingrene på at vi fiser de ut på timen;)!

Hehe kunne godt kommet med storken for min del :p

Back
Topp