Babyens første sinne :-D

Sillynelly

Betatt av forumet
Bare en liten morsom "undersøkelse" her. Hvordan viste din baby sinne første gang? Da mener jeg ikke generell misnøye, men tydelig sinne. Artig å høre, synes jeg.

Vår baby gjorde det i går. Han satt fint og lekte seg på gulvet, men biteleken sin (en søt liten bie). Plutselig kom det noen sinte utrop, og så kastet han bia langt av sted :woot:. Vi vet ikke hva den stakkars bia hadde gjort ham!

Litt seinere på kvelden ble han rasende på faren, så nå er vi visst i gang;)!
 
Bare en liten morsom "undersøkelse" her. Hvordan viste din baby sinne første gang? Da mener jeg ikke generell misnøye, men tydelig sinne. Artig å høre, synes jeg.

Vår baby gjorde det i går. Han satt fint og lekte seg på gulvet, men biteleken sin (en søt liten bie). Plutselig kom det noen sinte utrop, og så kastet han bia langt av sted :woot:. Vi vet ikke hva den stakkars bia hadde gjort ham!

Litt seinere på kvelden ble han rasende på faren, så nå er vi visst i gang;)!
Lille bet seg selv i hånden/fingeren ganske nye skarpe tenner når hun spiste selv og ble veldig sinna. Hun så på meg, derretter hånden sin flere ganger men skjønte ikke hva som hadde skjedd.:joyful: Hun var vel rundt året.
 
Vår er snart 1 år og veldig bestemt frøken. Om skifte bleie eller ta på klær, eller om jeg tar noe fra henne hun ikke skal ha, da raser hun. Samme i bilsetet, der raser hun og er rå fornærmet, biter og ikke noe er bra nok :shifty::anyone
 
Back
Topp