BABYEN VÅR LEVER!!!!!

Så utrolig flott å høre!!! ❤️❤️ nå ble jeg super glad på deres vegne ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :)

Weeeee sååå bra. Å nå ble jeg letta på dine vegne!!! ♥:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fantastisk å høre!Gratulerer med vel gjennomført UL og hjerter som banker <3

Sent from my iPad using BV Forum

Kjære vakre vene!! NÅ BLE JEG GLAD! :D :D Hipp hurra for bankende hjerte og at lille spiren har det bra!

Nei han klarte ikke si noe om årsaken til blødningene. Han syns ikke det var så mye blod, men han ville ha meg tilbake til fredag for en kontroll til bare for å se at alt fortsatt var like fint som i dag:)

Jeg fikk også blodfortynnende, så nå føler jeg en enorm lettelse :D

Sååå bra at du fikk blodfortynnende også, det får meg til å føle meg tryggere :)
Følelsen å se hjerte slå kan virkelig ikke beskrives <3

Er enda å sniker litt på dere koselige damer i ny å ned selv om jeg ikke fikk gleden av å fortsatt være en del av dere. Har tenkt så på deg etter jeg så den tråden om blødning. Så ble superglad på dine vegner nå da jeg så denne tråden :D Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast til Juni. Ja alle andre spirer også :)
Klem <3

Er enda å sniker litt på dere koselige damer i ny å ned selv om jeg ikke fikk gleden av å fortsatt være en del av dere. Har tenkt så på deg etter jeg så den tråden om blødning. Så ble superglad på dine vegner nå da jeg så denne tråden :D Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast til Juni. Ja alle andre spirer også :)
Klem <3
Ååh tusen takk søte snille nydelige deg <3 håper det klaffer igjen for deg snart og at spiren blir tiden ute<3

Hurra!!! Må innrømme at jeg har holdt litt pusten i det siste for at jeg har vært litt nærvøs på dine vegne, så nå ble jeg virkelig glad:)

Back
Topp