Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå sparker babyen mye. Jeg kjenner det kjempegodt, og ser at magen min beveger seg. [:D]Artig[:D] Og nå kan folk se at jeg er gravid. Magen har liksom bare "poppet" ut i det siste.
Å så moro!!!!:):) Gleder meg til jeg også er der! Kjenner fortsatt ikke noe liv, og jeg er 16+5, og magen har heller ikke poppet skikkelig ut - men er vel bare et tidsspørsmål tenker jeg meg:) Gleder meg!!!!!:) Når kjente dere første gang liv? (jeg er førstegangsfødende)
I dag var det den første gangen jeg kjente spark utenpå magen [:)] Åååååå så koseliiiiiig! Men da samboern skulle kjenne, ble det selvfølgelig bom stille. Da hadde "han" turnet leeeenge før den tid. Hmmmm... lureunge! [:D]
Det är ju såååååå härligt när det rör på sig. [:D]Jag är i vecka 21+3 och känner liv varje dag. Men var gång min sambo skall känna så blir det stilla[:@].
Nu är magen lagom stor, man kan se att jag är gravid men den är inte till belastning.