Babyen sover lenge på natt, fler?

Bamsemor

Gravid for første gang :)
Hører om så mange som er oppe om natta, men her sover babyen 9-12 timer hver natt. Er det noen flere som har det sånn? Hun får bare mme, så hun spiser masse på kvelden når hun skal legge seg og hun spiser jevnt hele dagen. Sover ikke så lange økter på dagen da :)
Eneste som gjenstår nå er å få snudd døgnrytmen hennes litt. Hun sovner som regel ikke før i 23- tiden :P
 
Høres ut som min baby :) gjorde det når jeg ammet henne også. Sovet hele natten fra hun var tre uker, nå er hun tre og en halv måned.
Her sovner hun heller ikke før i 23 tiden, også sover hun til mellom 09-11 med ett måltid på morgenen.
 
Last edited:
Sover fra 21-22 til 13-14? Ikke i strekk vel? Isåfall ville jeg kanskje vekket å gitt mat,
For det hørtes veldig lenge ut
Noen ganger i strekk ja. Og nei, jeg vekker ikke for å gi mat når hun selv regulerer matinntaket helt perfekt. Og det er i samråd med HS :)
 
Hadde det slik, plutselig begynte han spise på natta :P nyt det så lenge det varer ;)
 
Min sover fra 8/9 om kvelden til 7/9 om morgen uten amming. Lenge vekte jeg henne, men siden hun legger på seg normalt så sa hs at jeg ikke trengte. Puppa mine er litt fulle da;-)
 
Back
Topp