Babyen snur seg?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Her ligger han på tvers, noe som er forferdelig ubehagelig til tider, og det har gitt meg mye vonde spark :p

Men nå romsterer han som bare det.. tror kanskje han har lagt seg med hode ned nå :) kjenner mer press på blæra og mer bevegelse nede i magen, og på siden der føttene har vært er det ikke føtter lengere :p

Er 31+5 i dag. Er min andre så håper han blir liggende ned med hode snart! Er det ikke vanlig med nr to at de flytter mye på seg?

Glemte å si at jeg sniker fra juni :p hehe

Er uke 36+2 og min ligger med hodet ned men såpass høyt at jm sier han fint kan snu seg ennå

Min ligger med hodet ned også, og kjenner bevegelse slik du beskriver :) så er godt mulig knerten har snudd seg :)

Edit: 33+4 i dag :)

Last edited:
Min ligger med hodet ned også, og kjenner bevegelse slik du beskriver :) så er godt mulig knerten har snudd seg :)

Edit: 33+4 i dag :)

Han har nok snudd seg tilbake igjen, skulle lage middag og da sto føttene ut i siden min igjen altså :p

Han har nok god plass enda :)

Tidlig enda så han kan nok fortsatt snu seg med hodet ned. Tulla mi har ligget i sete fram til forrige uke da jeg var 36 uker på vei. Hun snudde seg med hodet ned dagen før UL tror jeg. Hun driver og romsterer fælt enda, men i følge gynekolog lå hun med hode ganske langt ned så presser fælt på blæra så får håpe hun ikke snur seg igjen:).

Back
Topp