Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok litt tid, men nå 7,5 uke har han endelig knekt koden. Tidligere bare av og til..Babyen min smiler kun når han sover og har mageknip, har deres smilt til dere?
Tok litt tid, men nå 7,5 uke har han endelig knekt koden. Tidligere bare av og til..
Plutselig løsner det!Har ikke smilt en eneste gang enda til meg så dumt for jeg gleder meg sånn til å se lilleprins smile! min er også 7 uker og 3 dager :/
Det er ikke alle som smiler akkurat når de er 4 uker, noen bruker gjerne dobbelt så lang tid. Alt er like normalt Hvor gammel er babyen din? Jenta mi har smilt 4 ganger kanskje, og hun er 5 uker.
Jo det har noe å si, det regnes fra unnfangelse, altså at det er normalt med smil fra uke 44. Vår er og født før termin, så her tok det lengre tid før han smilteSåpass ja, kanskje mageknip smila i søvne kanskje er smil det også da? Får se noen når han halvsover noen ganger han er født en uke før termin, men trodde ikke det hadde noe å si?