Babyen min smiler ikke :(

April2015

Flørter med forumet
Babyen min smiler kun når han sover og har mageknip, har deres smilt til dere?

Babyen min smiler kun når han sover og har mageknip, har deres smilt til dere?
Tok litt tid, men nå 7,5 uke har han endelig knekt koden. Tidligere bare av og til..

Det er ikke alle som smiler akkurat når de er 4 uker, noen bruker gjerne dobbelt så lang tid. Alt er like normalt :) Hvor gammel er babyen din? Jenta mi har smilt 4 ganger kanskje, og hun er 5 uker.

Tok litt tid, men nå 7,5 uke har han endelig knekt koden. Tidligere bare av og til..

Har ikke smilt en eneste gang enda til meg :( så dumt for jeg gleder meg sånn til å se lilleprins smile! :( min er også 7 uker og 3 dager :/

Det er ikke alle som smiler akkurat når de er 4 uker, noen bruker gjerne dobbelt så lang tid. Alt er like normalt :) Hvor gammel er babyen din? Jenta mi har smilt 4 ganger kanskje, og hun er 5 uker.

Han er 7 uker og 3 dager ::/

Jeg trodde heller ikke gutten min smilte, han hadde grimaser når han gulpet :P Men på 6-ukers kontrollen insisterte helsesøster på at det var smil, og i uka etter ble det mer og mer tydelig. Han er nå 8 uker og har da smilt i noen uker, men mer bevisst den siste uka. Husk at om han er født før termin kan det ta enda litt lenger tid :)

Såpass ja, kanskje mageknip smila i søvne kanskje er smil det også da? Får se noen når han halvsover noen ganger :) han er født en uke før termin, men trodde ikke det hadde noe å si?

Jenta mi begynte å smile da hu var 6 uker. Er nå 9 uker og smiler og "prater" hver dag :) Født 11 dager før termin ;) Det kommer etterhvert skal du se :)

Jeg har ventet og ventet på dette smilet. Selv lenge før hun skulle kunne smile ;-) jeg har vert usikker på om der er smil eller mage vondt frem til sist uke, da begynte jeg å bli sikker.
Nå smiler hun masse, både til meg, pappaen og helt tilfeldig ut i luften ;-) kommer og en og annen ny koselyd :-) 6 uker og 5 dager i dag!

Mini her har smilt helt fra uke 4! Nå smiler hu hver gang jeg snakker og tuller med henne! Helt fantastisk ! :) nå er hu 9 uker! Alt er normalt!! Snart kommer smilet og det er bare å glede seg! ;)

Såpass ja, kanskje mageknip smila i søvne kanskje er smil det også da? Får se noen når han halvsover noen ganger :) han er født en uke før termin, men trodde ikke det hadde noe å si?
Jo det har noe å si, det regnes fra unnfangelse, altså at det er normalt med smil fra uke 44. Vår er og født før termin, så her tok det lengre tid før han smilte :)

Smil forventes vel mellom svangerskapsuke 44 og 46 (ingen regel uten unntak)? Her er han født 2 uker før termin og smilte dagen han ble 8 uker, altså i uke 46. Etter det kom smilene som perler på en snor.

Meeeen, jeg "masa" om smil hver dag fra han var 3 uker gammel, ventetida var drøy :p

Lille var 26 dager da hun smilte første gang og siden har vi fått masse smil hver dag :)

Snuppa vår begynte å smile når hun var 6uker og 5dager. Siden da har vi fått smil hver dag :) Hun ble født dagen før termin.

Jenta mi smilte på 8 ukers dagen:)

Hun er født 3 uker før tiden. Så ifølge som nevnt over smiler de rundt uke 45-46. Og det stemmer perfekt her.

Min smilte fra han var 3 uker gammel, men det kom seg liksom aldri helt i gang. Helt til han ikke hadde så mye magevondt lengre etter at vi tok vekk malten, DA kom plutselig smilene :) Stemmer nok med ukene, min er født 2 uker for tidlig og var 7 uker når det virkelig ble mye smiling og glede i heimen :D

Ser jeg har notert ned det første sikre bevisste smilet når han var 5 uker og 2 dager. Født på termin, så stemmer bra med uke 44-46.

Back
Topp